Byggeri:

I

IrekKo

Guest
Hej alle!
I begyndelsen vil jeg sige, at der ville være billige og nietuzinkowo.: Wink:
Tja, navnet "monitorer")
Kolonner er to-vejs, indbyggede højttalere (en kolonne):
2 X ARN150-73 / 8 (parallel)
1 X ARV104-64 / 4
Bolig lavet af MDF og HDF-in.
Rumfang på ca 18l, tunet til 45Hz.
Crossover 12dB/okt.deling på 3,4 kHz lyddæmper til wysokotonowca (-2dB).
Byggeri:
Skelettet af søjler lavet af 19mm MDF, siderne lavet af 6-fem lag 3 mm HDF-in.Hele agglomereret med harpiks.
Afdæmpende - hmmm ...Jeg ved ikke, hvad det er, nogle løst sammenfiltret fibre, tykkelse på ca 2cm.
Dæmpet af dette materiale er kun sidevæggen, resten af væggen er dækket med tandpasta dæmpning anvendes i CAR-AUDIO for eksempel wytłumiania dør.
Sidste finish er en maling farve srebnego (meget lig dem, der bruges til at male foran tarmene på TV fx Sony).
Jeg prøvede at sætte mig så tæt på højttalerne, så det har vist sig nødvendigt at ændre kølergrill i diskant (på bashøjttaler overlapning).

Omkostninger:
Speaker: 240zł.(Allegro)
Wood: 50 PLN.
Maling, kit, lim, mv: 100 PLN.
Switches, ledninger, terminaler, rør: 30 PLN.(Jeg havde en masse elementer).

Følgende:
Det er sandsynligvis stadig for tidligt præcist at beskrive dem, men første indtryk er positive.
Bass - overraskende blød og går ned ret lav, hvilket ikke forventes på sådanne små højttalere (membranen er 10 cm).
Diameter - chmm, denne her, ikke alt materiale er ganske god.Meget god guitarlyd (især lyd), lidt værre med sang, og optrådte med en gruppe af instrumenter er undertiden uklart, hvad der ellers, når der er den samme.
Høj - relativt mild-klingende, ikke trætte ører, nogle gange ser det ud som om der var den højeste registre, men det kunne have mine ører, ikke registrerer dem.: Oops:
Jeg vil forsøge at gøre nogle elektriske målinger, kan det være, at du bliver nødt til at gøre deres nogle yderligere filtre (equalizer) i crossover.

PS:
Billeder kits, der skal gives på tirsdag eller onsdag, han lånte et kamera.

Cz.1 fotos:Tyl_a_small.jpgBeskrivelse:0,00

For mig er den bombe!Selv uden billeder klar design.

Du har en tømrer's værksted, eller hvad?
Hvad amp for dette?

dårligt design, rigtig god idé for afrunding af sidevæggene af nysgerrighed Bede spore dit næste projekt

Qrcze vældigt pænt disse sidevægge:) Men jeg ville være bange for, at det vil bryde mit laboratorium co ...Bomba!Og hvordan har de bøjer talerne i år, og terminalen?Det er meget kompliceret, eller ej?

Velkommen czciałem sige, at det er meget godt klaret blot et spørgsmål om, hvorvidt harpiks er Epidian?og om włuknem zmacniałeś harpiks materiale, der er przesączałeś
fra centrum hilse.

Sion du jeg kan ikke, bajer, og jeg kan lide dem.Komme op med så stor form satelitek, udover jeg godt lide tanken om et rør zaszpachlowaną år.Fortæl mig, hvordan har du podfrezowania talerne og resten?

DJ_Czyżyk og kiepol - Ideen kom til mit hoved ved et uheld.
Alt jeg gjorde podfrezowania kniv til at gøre huller (jeg købte Castoramie) fastgøres til bore bordet.
Set diametre zewnętrzy tilskåret og indrykket i en dybde på 3-5mm (afhængigt af tykkelsen af det element, hvordan vi agter at montere i hullet), derefter indstille kniv i højre diameteren af hullet og gå igennem.Matriału fjerne en unødvendig mængde almindelig kniv, som i tilfælde af MDF er barnemad.

Dammy84 - Jeg brugte en poly-resin cośtam uden styrke måtter, købt i Castorano med hærder.

cool design, men jeg har et andet forslag kunne være vist et billede af denne kniv fræsning / opskæring af Castorama eller bob219 (at) wp.pl

Byggeri som for mig, meget professionelt udført.Really like it.Billederne viser, at sidevæggene er afrundede.Jeg vil bede dig, ven foreslog mig wyginałeś plade (varm eller noget?).En eller anden måde billederne også, kan jeg ikke udledes.Jeg ser frem til de færdige billeder.

Åh, nej, hvad du ikke har set den kniv:):)
Så hurtigt har billeder (selv "workshop"), kolonnerne er faktisk sølv.
Illumination jażeniowym mit kamera har problemer med det niveau af hvidhed.
Med hensyn til bøjning plader moczyłem dem i 3 timer.vand, og derefter suszyłem 2 dage bøjet under belastning.Listewkami to plader støttende på siderne og i midten af pladerne lå en temmelig stor byrde, der har forvoldt bøjning af plader.Når tør, bøje venstre (bøjet på samme tid max.6 paneler).Tył4_small.jpgBeskrivelse:0,00

: Arrow: IrekKo

Sandelig siger jeg jer kammerat, om ikke for billeder af byggeri fremskridt, og fraværet af logoerne for nogle high-End'owej firma på boligområdet, ville det være svært at tro, at dette ikke er et produkt navn ...

Fuld af beundring: cool:

Da de strukturer, der er overstået nu, kan du skrive noget mere om ordlyden af disse cudeniek?

super nice at se op, hvordan ARN malowałeś hoops du var nødt til at fjerne de 150 eller noget zabezpieczałeś MEBRA

Jeg pytanei hvad du brugte til at fugtig inde ...? Og hvor du har købt det cos d virkelig fuld af beundring fra min side: D

For mig er den gamle fulde græsning du skal sælge den kontant venter på dig:).intersuje mig som du har gjort delefiltre.Tegn dit diagram viser forbindelser og dele.Ps.som du har flere billeder Post it
Paul

Jeg har også for nylig afsluttet en kolonne på 150 og gdwk ARN twóe se guddommelige, men du kan fortælle hvordan du gjorde kuttere??

Jeg vil gerne spørge, hvilken maling du har brugt, og hvad er sølv?fordi jeg har tænkt mig at male os din sub, og jeg er ikke sikker på, om malingen vil blive hårdt?Jeg hilse og dette projekt er fuld af beundring .. pozdě.

Gennemførelse af super kolonner.Crossover krak på produkter fremstillet af gamle Altusów kun spille med bedre spoler og kondensatorer er og få bedre lyd.
Jeg vil gerne lykønske og hilse Krzysztof

Respekt for denne mand - du skal opbygge en professionel salgs-kolonne.Interesowłby mig, hvordan det afsluttende spalte - hvordan det malowałeś - primer pistol, eller noget andet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back