bygning førte fuld farvedisplay

L

lore_

Guest
Hej alle,

Jeg har ikke et meget godt kendskab til microcontrollere men jeg forsøger at opbygge en fuld farve LED display, som er i stand til at afspille film.

kan nogen hjælpe mig med nogle råd, materialer jeg har brug for, skemaer, nødvendige software og drivere.Jeg har arbejdet med lysdioder før, men ikke på denne skala, så jeg kunne bruge noget hjælp

Hi;
Til fange den film, der er behov for at bygge den afsendende kortet i PC og modtager kortet i fuld farve display bord, og vi må også pc-program til at køre disse kort.

Har du de skemaer for et sådant kort eller navnet på en producent.
Jeg skal også bruge softwaren kender du nogen?

Dette afhænger helt af, hvor meget erfaring man har med Microcontrollers og programmering.

Ikke for at afskrække dig, men dette er en ret fornuftig virksomhed, du har her ...

Jeg ved, hvad du mener, men jeg ønsker at gøre dette projekt, så hvis du kan hjælpe med andet end tom snak du gøre det. \

Alt jeg behøver, er at opbygge plan for et modul

hej
forklare dit projekt i detail.whats din kilde til filmen?hvad microcontroller u ønsker at bruge?og hvad sprog til programmering kender du?

Jeg ønsker, at vise at være tilsluttet en pc, hvorfra jeg sende filmen eller billedet til skærmen.

for PIC, jeg tænkte på Picaxe 08m, men jeg synes er for begrænset og ikke hurtigt nok, så jeg ved ikke, hvad de skal bruge for at gøre det arbejde ret
(which can be interfaced with the pc) something that can modify the light...

jeg dybest set har brug for skematisk af LED controller
(som kan interface med PC'en) noget, der kan ændre lyset ...af lysdioder for at skabe mere colors.I at kunne bruge dette panel som følge af min pc

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back