C og Matlab

A

asha19800

Guest
Jeg vil gerne køre en simulering skrevet både i C og Matlab.I har MS Visual Studio installeret.
Hvordan kan jeg køre programmet, hvis en fil ud af mange fil er skrevet i C

du guide mig igennem.

hej
for matlab koder dette link kan være nyttigehttp://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadCategory.do?objectType=category&objectId=69&objectName=General% 20DSP

Jeg er ikke klart, hvad du ønsker.
Ønsker du at kalde en Matlab-scriptet inde i din C kode, du ønsker at skrive en funktion i C (at fremskynde dit program) og kalde den fra Matlab script?
den første er ret nemt, søg MATLAB beregning motor "i Matlab hjælpe, det er meget let.
at gøre den anden (kalder en C program inde i Matlab), hvis du bruger Simulink, se S-funktion i Hjælp.
Hvis det ikke er dit svar bedes De give flere oplysninger om, hvad du ønsker.

Jeg er ked af, at jeg er ny med at arbejde på samme tid med Matlab og C .
Jeg har fået en kode, hvis tre filer er skrevet i Matlab, og en er i C og navne er:

midresult.m
final.m
midfinal.cpp
midfinal.m

Jeg kan ikke genkende, om en Matlab script kaldes fra et C kode eller
en i C -programmet er skrevet for at fremskynde program, og det er at blive kaldt fra Matlab.

Jeg dont kende hvor hen til identificere, hvad er formålet med writting i denne way.my intuition siger, at i C programmet er skrevet for at fremskynde program, og det er at blive kaldt fra Matlab.

mhamed, kan du hjælpe mig, og jeg venter på dit svar.

Thanking U.

Jeg er ked af jeg didnot få dit spørgsmål.Har du problemer med at køre disse koder?hvis ja, er det fordi du først skal kompilere. cpp fil ved hjælp mex kommando af MATLAB.prøv dette:
MEX midfinal.cpp
og derefter køre din kode.Du kan også ændre compileren, hvis du støder på problemer under udarbejdelsen:
MEX-setup
håber det virker

Jeg først brugt kommandoen
MEX-setup

og end

MEX midfinal.cpp

og fik følgende fejl:midfinal.cpp (142): error C3861: 'copysign': identifier ikke fundet, selv med argumentet-afhængige opslag
midfinal.cpp (149): error C3861: 'copysign': identifier ikke fundet, selv med argumentet-afhængige opslag
midfinal.cpp (156): error C3861: 'copysign': identifier ikke fundet, selv med argumentet-afhængige opslag

C: \ Programmer \ MATLAB \ R2006A \ bin \ MEX.PL: Fejl: Compile af 'midfinal.cpp' mislykkedes.

???Fejl ved hjælp ==> mex
Stand til at gennemføre en vellykket

nogen løsning?Tilføjet efter 3 timer 17 minutter:Mange tak alle U, som jeg endelig har kørt programmet.
Fejlen var som følger:

Da jeg bruger MS Visual Studio, derfor når jeg udførte kommandoen
MEX-setup
Jeg var altid givet mulighed for at vælge den af compileren som følger:

[1] LCC C version 2.4.1 i C: \ Programmer \ MATLAB \ R2006A \ sys \ LCC
[2] Microsoft Visual C / C version 7.1 i C: \ Programmer \ Microsoft Visual Studio. NET 2003
[3] Microsoft Visual C / C version 6.0 i C: \ Programmer \ Microsoft Visual Studio

[0] Ingen

Compiler:

og som svar jeg altid brugt mulighed [2], der ikke har arbejde, men nu når jeg vælger lption [1], det virker.
Jeg dont kende årsagen til dette, men det virker

Tak s Lot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back