C Programmer Needed!

D

derrick_chi

Guest
Hi GuysIkke sikker på, om nogen af jer ved det eller ej, men jeg har for nylig truffet på et projekt til at sætte nogle semi-autonome elementer i en RC af minen.Især dens en 1 / 8 Scale monster truck.Jeg gør dette for at teste en lille SOC Jeg har netop afsluttet designe.Jeg siger lille, men dette er virkelig et stort arbejde for én person.Systemet omfatter en 32bit RISIKO-processor (som jeg designet helt fra bunden, hvert modul i det), en I2C Master Controller, en SPI master controller, en RS232 UART, Pulse Width modulatorer, Pulse Width Modulation Impulsgiver, og 32-bit bus interface .Efter alt dette var fuldstændigt jeg var nødt til at skrive kode til at teste systemet på FPGA jeg prototyper til ASIC på.Jeg har skrevet flere programmer og tingene ud til at virke fint.Jeg er på det punkt nu, hvor jeg skal begynde writting programmer, som er lidt mere intens, for virkelig at understrege processoren formåen og at være ærlig fra en mere uafhængig perspektiv.

Dette bringer mig frem til årsagen til denne post, var jeg tænkte, om nogen af jer ønskede at deltage.Jeg er i den fase af mit projekt, hvor jeg nødt til at teste moderat omfang ansøgninger om ordningen til at trække disse hjørne tilfælde af fejl, som jeg ved er der skjult et eller andet sted.Så hvad jeg behøver, er en ansøgning om at slags semi-automatisere pause i processen med denne lastbil.Jeg klistret på et link nedenfor, som bør føre til en hjemmeside, hvor du vil finde en kort beskrivelse af indbrud i processen.Alle de nødvendige hardware er der, jeg skal bare have ansøgningen (program) til at begynde at teste.Lad mig vide, hvis dette lyder som noget, nogen af jer, eller en gruppe af jer ville være interesseret i.http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=397 - Kort beskrivelse

hej,
der er ingen artiklen på linket, som du ..

Det viser msg som "Det link, du kom fra, der mangler den rigtige id for den artikel, du søger.
"

please update korrekte link ..

Det link jeg indsendt virker for mig, at prøve det igen.Den "- kort beskrivelse" er ikke ud af forbindelsen ved den måde.

derrick_chi skrev:

Det link jeg indsendt virker for mig, at prøve det igen.
Den "- kort beskrivelse" er ikke ud af forbindelsen ved den måde.

Hej

Den type program jeg leder efter, er en bruger interaktivt program program, at stort set automatiseret procedure, der er beskrevet i linket jeg udstationeret.Alt hardware er nødvendige for at gøre det er allerede bygget og bevist.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back