Cadence Cell Design Tutorial Fejl

R

rabit

Guest
Jeg følger efter Cadence Cell Design Tutorial til layout, kadence version er ic5141. Jeg arbejder godt for tutorial indtil i kapitel4 (~ / doc/celltut/chap4.html), der kører LVS med det ekstraherede layout og skematisk. Jeg kan ikke få den LVS rapport som tutorial listen, er LVS mislykkedes, og finde følgende budskaber i 'si.log «: Begynd netlist: 22 april 00:07:56 2007 Vis navnelisten = (" auLvs "udtrukket "skematiske") stop navnelisten = ("auLvs") bibliotek name = "tutorial" celle name = "mux2" se name = "udvundet" globals lib = "grundlæggende" Running Kunstner Flat Netlisting ... * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) globale fejl: Kan ikke finde skifte master celle for eksempel 13 i cellView (mux2 udvundet) fra viewlist »auLvs udvundet skematisk 'i bibliotek 'tutorial'. * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) globale fejl: ........... ............ Jeg ved ikke hvorfor! Kan du hjælpe mig? Tak, [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 50 minutter: [/color] [/size] Jeg havde løst det, Tak.

kan du vise os, hvordan lykkedes det dig at løse det? Skål

Hvis man ser på linien "stop navneliste" vil du se at der er lige auLVS udtrukket og skematisk. Jeg tror, du har et symbol i dit design - tilføj "symbol" på den liste.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back