R
rabit
Guest
Jeg følger efter Cadence Cell Design Tutorial til layout, kadence version er ic5141. Jeg arbejder godt for tutorial indtil i kapitel4 (~ / doc/celltut/chap4.html), der kører LVS med det ekstraherede layout og skematisk. Jeg kan ikke få den LVS rapport som tutorial listen, er LVS mislykkedes, og finde følgende budskaber i 'si.log «: Begynd netlist: 22 april 00:07:56 2007 Vis navnelisten = (" auLvs "udtrukket "skematiske") stop navnelisten = ("auLvs") bibliotek name = "tutorial" celle name = "mux2" se name = "udvundet" globals lib = "grundlæggende" Running Kunstner Flat Netlisting ... * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) globale fejl: Kan ikke finde skifte master celle for eksempel 13 i cellView (mux2 udvundet) fra viewlist »auLvs udvundet skematisk 'i bibliotek 'tutorial'. * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) * ADVARSEL * ugyldig celle opfattelse - 0 (ukendt) globale fejl: ........... ............ Jeg ved ikke hvorfor! Kan du hjælpe mig? Tak, [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 50 minutter: [/color] [/size] Jeg havde løst det, Tak.