Cadence IC5033 installation på Linux (SUSE), Angiv cd-rom

R

rd.baseband

Guest
Hej alle,

Jeg forsøger at installere Cadence IC5033 på Linux Suse

Jeg fulgte instruksen fra "ftopic68046.html"

men under installationen på:

Angiv cd-rom mount point
1./ cdrom
2.andre

Jeg vælger 2. option "andre", men det viser [CD-ROM] beliggenhed kun

Jeg ved ikke, eller ikke fik mulighed for placering input til installation fra harddisk

Jeg har den installations-cd'en, men under installationen, når jeg vælger [CD-ROM] står CD ikke læsbar

Jeg har brug for at vide:
1.hvordan man kan ændre placeringen af installationsfil, hvis jeg vælger "andre"
2.eller jeg har brug for at vide, hvordan du installerer fra cd-rom, hvis jeg vælger / cdrom, det siger ikke kan læses, så hvordan du indstiller tilladelse

Jeg installere som root, vil dette påvirke installationen?

tak

finde ud af hvor den virkelige cd er placeret, og derefter gå der.
starter du installationen

Er du installere det fra en cd eller en harddisk?

Du skal bare indtaste den sti, hvor alle filerne er

fra cd-rom: u kan cp det ur harddisk, derefter montere i ur virtuelle cdrom og vælge den 2., skal du blot skrive stien

Sommetider behøver du ændre installere skalkommando at håndhæve installere proces fortsætter, da der er for mange distributioner.

Hej,

Jeg har th samme problem.

Jeg har ic5033 installations-cd'er i 3 mapper på harddisken (/ home/username/Cadence/Base/cdrom1..2..3) i rh9.

Jeg læser vejledningen i "Sådan installeres Cadence IC5.0.33 under Linux RedHat9" tråd her på edaboard på http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=68046

Jeg henrettet setup.sh og stoppede softload og ændret io_fltr.c, process_file.c og VLD.

Så jeg henrettet softload fra / usr/eda/cadence/ic5.0.33/install/bin.lnx86

Så jeg valgte "Load Tilgængelig Produkter" -> "Local" -> "andre" for Secify cd-rom mount point ...

Det anmoder

"Skriv til cd-rom mount point: [/ home/username/Cadence/Base/cdrom1]"

Jeg input samme vej igen.

Men nu siger

Stand til at læse medier / home/username/Cadence/Base/cdrom1
Prøv at læse medier / home/username/Cadence/Base/cdrom1 igen [Y / n]?

Men når "y" er givet det gentager de samme ting.

Jeg er ikke i stand til at uinderstand, hvor problemet er.

Det synes at være en form for en triviel fejl.Men jeg er ikke i stand til alene spørgsmålet.

Jeg forsøgte at læse den skrift i softload, getInstMedia, media_iFace og et par andre filer, men ikke kunne løse dette problem.Måske den forudsætter, at stien er mountable eller noget?

Kunne nogen behage hjælp mig?

Mange tak.

Hej, jeg også har det samme problem.

Installationen stop ved:

Angiv cd-rom mount point
1./ cdrom
2.andre

Måske nogen har en idé?

vælge 2 (andre) han vise CD sti bare skrive stien (u vil se flasing sort punkt ved siden af stien skrive det der)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back