Cadence IC610

O

Oktan

Guest
Hej,

Jeg newbi i linux og kadence og NCSU, jeg begynder at lære,
så jeg først ønsker at få info om apps, så jeg har brug for en masse hjælp Plz.

1: hvad er formålet med NCSU CDK? Hvad den dosis? Hvorfor vi har brug for det? Hvordan jeg kan installere og bruge det? Hvad jeg har brug for at kunne bruge dette?

2: Hvad er PDK? Derfor har vi brug PDK? Fra, hvor vi kan få PDK's? Og wat er diff mellem PDK's?, Hvordan jeg kan installere og bruge det? Hvad jeg har brug for at kunne bruge dette?

3: for Design af et IC analoge eller digitale i kadence, hvad vi har brug for?, Hvad apps er necessery?, Og hvordan kan jeg få adgang til dem, hvis jeg er studerende?

4: Hvilke versioner af den kadence software kan arbejde sammen? Spacialy den nye IC610? Hvilken version af Assura eller IUS, SOC, osv. er nødvendig?

5: hvilken version af linux er godt (jeg bruger CentOS 5)? For deiffrent versioner af kadence IC hvilke versioner din suggeting?

6: Er der nogen hjælp at få en korrekt installation og konfiguration af disse kadence apps i enklest mulige måde? (Jeg mener baby trin)

Jeg virkelig sætter pris på, hvis nogen viser mig en måde

Jeg har allerede læst en masse indlæg i dette forum, de fleste er temmelig kompliceret at forstå!Jeg studerer elektronik på uni, og jeg er på 3. år!Jeg ønsker at fortsætte i Mikroelektronik område på forskerskolen!

så please help me.

allerede tak
Oktan: cry:

Du spørger om måneders træning i en enkelt post.Hvis du vil hjælpe Jeg foreslår, at du indsnævre fokus og stille et spørgsmål ad gangen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back