Cadence Simvision Waveform Viewer

R

Richard29

Guest
Hej alle, er jeg bare fejlfinding mit design ved hjælp af Cadence Simvision Waveform Viewer. Jeg spekulerer på, om der er nogle tidssvarende hjælp-filen et sted online for version 9.20. Jeg googled for det, men jeg har lige fundet ud af efter brugervejledninger, bedes du brugervejledningen linket til selve værktøjet viser mig kinesiske symboler, så ikke rigtig hjælpsom;). Måske nogen kunne hurtigt forklare mig hvordan man tilføjer signaler til bølgeform beskueren fra kommandolinjen, ville det være virkelig nyttige. Jeg har altid tager lang tid at gøre det manuelt, da hierarkiet er så dybt af designet, det er den enhed af interesse: Simulator::: d1: L1: CPU (5): W0: y0: iu2 Mange tak, Rich

hvert værktøj har en hjælpemenu i toppen, som har mange detaljer. du kunne bruge det. hvis ikke nyttigt, kan du igen komme tilbage .......

hver værktøj har en hjælpemenu i toppen, som har mange detaljer. du kunne bruge det. hvis ikke nyttigt, kan du igen komme tilbage .......
Jeg ved, det er det, jeg forsøgte at gøre, for at kigge i menuen Hjælp, og som jeg skrev i mit første indlæg, brugervejledningen bare viser mærkelige symboler: "brugervejledningen linket til selve værktøjet viser mig kinesiske symboler, så ikke rigtig hjælpsom;)." Så jeg ville sætte pris på det, hvis nogen ved, hvor jeg kunne finde en sådan brugervejledning på engelsk. Mange tak!

Takket være en masse, jeg fundet disse også, problemet er, at de allerede er 10 år gammel. Men jeg tror det er en begyndelse, synes det er virkelig ikke muligt at få fat i nyere Brugervejledninger ...

Du kan kontakte kadence / virksomhed og bede om de nyeste manuelle ....:)

Har gjort dette, tak. Jeg afventer deres replay. I mellemtiden kan du nogen hjælpe mig og fortælle mig, hvad er den kommando jeg skal bruge til at tilføje alle de elementer af følgende enhed til den bølgeform Viewer: Simulator::: d1: L1: CPU (5): W0: y0 : iu2 Mange tak for dit input!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back