Cadence Virtuoso for blandede signaler design

E

elek-eng

Guest
Hi guys

Jeg agter at bruge Cadence Virtuoso i mixed-signal Design

mit spørgsmål er om den digitale del

hvordan en digital blok er indsat i arbejdsområdet

det bruges som en blok af vhdl eller verilog fil med I / O-porte i kontakt med de analoge dele

eller indsættes som en syntetiseret Netlist genereret for Synopsys DC eller Cadence støder

generelt, hvordan forbinde den digitale del med de andre anakog deletak alle

elek-dk skrev:

Hi guysJeg agter at bruge Cadence Virtuoso i mixed-signal Designmit spørgsmål er om den digitale delhvordan en digital blok er indsat i arbejdsområdetdet bruges som en blok af vhdl eller verilog fil med I / O-porte i kontakt med de analoge deleeller indsættes som en syntetiseret Netlist genereret for Synopsys DC eller Cadence stødergenerelt, hvordan forbinde den digitale del med de andre anakog deletak alle

AdvaRes skrev:Hej,

I dont know, hvis det er muligt at gøre det med candece Virtuoso men jeg ved, at Synopsys Saber kan gøre det.

elek-dk skrev:AdvaRes skrev:Hej,

I dont know, hvis det er muligt at gøre det med candece Virtuoso men jeg ved, at Synopsys Saber kan gøre det.

Typisk du vil importere en post-layout Verilog Netlist og DEF-fil.Den Verilog Netlist bruges til at skabe en skematisk og DEF layoutet.Du kan derefter instantiere dette som du ville enhver anden celle i dit design.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back