CADSOFT EAGLE PAD SIZE

R

ricky007

Guest
in eagle but the given pad sizes are in diameter of 2.54,3.81,6.45mm but inbetween sizes are not avilable i need 2mm, 3mm,3.5mm,4mm,4.5mm,5mm,5.5mm,6mm,6.5mm pads so please tell me how to change the pad sizes as per our needs is there any library avilable of different pad size .

Hej venner, jeg ønsker at ændre pad størrelse
i ørnen, men den givne pad størrelser i diameter 2.54,3.81,6.45 mm, men inbetween størrelser er ikke avilable Jeg behøver 2mm, 3mm, 3,5 mm, 4mm, 4.5mm, 5mm, 5.5mm, 6mm, 6.5mm puder så venligst fortælle mig, hvordan du ændrer pad størrelser som pr vores behov er der et bibliotek avilable forskellige pad størrelse.behage hjælp mig sin meget presserende ...
tak ......image

http://images.elektroda.net/54_1230339606.jpg
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Skriv den ønskede diameter og bore størrelse i felterne markeret i vedlagte billede.

takket ven

pls sige, hvordan man sætter oval form vatindlaeg ørn (ikke Prøveplads) gerne givet cirkulær og firkantede pad mv.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hvad du lægger faktisk "via" ikke "pad".Eagle understøtter ikke længe form for hjælp.For at ændre pad forme du behøver gøre det på biblioteket editor.

ok ven kan u sige, hvordan du ændrer pad formfejl
Jeg vender endnu et problem, der er i cant get korrekt given måling i udskriften i layout skaber jeg dont kende hvad er grunden kan u hjælp mig gennem korrekte vejledende for dette problem, og du siger, var der de steder, vi har at give måling i ørn software (IM give måling i »MM«)
tak ......

Kommandoen til at bruge er "skifte form"

Du kan gøre dette direkte på brd, hvis det
er for en hjælp, ellers hvis du vil ændre pad af en komponent er du nødt til at åbne og redigere den relative bibliotek

Hope this helps

C

takket ven kan u venligst sige, hvordan man tager en udskrift (for legenden, maske, rute osv.) i ørn med uden variation i størrelse bord måling.
tak.

Måske er jeg ikke få dit spørgsmål,
men du kan også bare tænde for nødvendigt (til udskrivning) lag og vælg "udskriv" i menuen, der forlader skala faktor sat til 1

Anyway alle disse ting er veldokumenteret i Eagle manual (kan downloades gratis fra cadsoft hjemmeside)

farvel

C

hvordan kan jeg sætte 'øjendråber' på en blok i Eaglev5.30?

Jeg ved ikke, om jeg
har fået dit spørgsmål, alligevel har du prøve disse ULPs?(Fra CADsoft hjemmeside)

ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/ulp/teardrops1.ulp

eller

ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/ulp/via_teardrops1.ulp

Hope this helps

C

hvordan man kan bruge det?Lagt efter 42 minutter:Jeg forsøgte intet ske.

Jeg så nu din post.
Jeg prøvede det, som i sin dokumentation, de genererer en. Scr-fil i projektet mappe.
Åbne og køre det, det virkede ligetil for mig (aldrig prøvet det før din anmodning)

C

Citat:Original: confiniJeg så nu din post.

Jeg prøvede det, som i sin dokumentation, de genererer en. Scr-fil i projektet mappe.

Åbne og køre det, det virkede ligetil for mig (aldrig prøvet det før din anmodning)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back