Call for Papers

Y

ykishore

Guest
Hai venner!Vi planlægger at lancere en e-magasin ved udgangen af denne måned, og det kan blive global af næste måned.Så hvis nogen er interesseret i at skrive artikler derefter kan han / hun sender dem sammen med en abstrakt og opgørelse af ophavsret indikerer, at artiklen ikke er kopieret fra en hvilken som helst hvor skal sendes til følgende id:
kishore_yalamanchi (at) yahoo.co.in

ykishore wrote:

Hai venner!
Vi planlægger at lancere en e-magasin ved udgangen af denne måned, og det kan blive global af næste måned.
Så hvis nogen er interesseret i at skrive artikler derefter kan han / hun sender dem sammen med en abstrakt og opgørelse af ophavsret indikerer, at artiklen ikke er kopieret fra en hvilken som helst hvor skal sendes til følgende id:

Hai!
Fokus i magasinet bliver primært på områder, der vedrører elektronik, computere, videnskaber (bioteknologi, biologi, fysik, matematik) og de nyeste teknologier.Så hvis du er interesseret i at skrive artikler, som relaterer sig til områder, som ikke er nævnt ovenfor plz mail os, så vi kan forsøge at udvide i overensstemmelse hermed.

Jeg ville ønske, at alle jer bidrage til succes.

Tak, fordi du viser interesse.Lagt efter 5 minutter:Nogle af de planlagte emner er:

Data Mining
Nanoteknologi-den næste store idé
Data Kollision
Moderne edb-teknologier
Fremtidige tendenser i Microelectronics
Udfordringer i Microelectronics
DNA-computing
3G-net
String teori
Fuzzy Logic
Mobil kommunikation
MEMS og NEMS
etc. ..

I din opfordring til papirer, du har nævnt næsten alle områder af videnskab og teknologi, og jeg tror ikke, at du har udeladt alle områder.

Deres intentioner måske ægte så vidt at oprette en e-magasin men hvordan kan folk i dette forum, at du eller someelse vil ikke offentliggøre vores arbejde under et andet navn.Grundlæggende du hverken har givet os et websted eller nogen måde ved hjælp af hvilke vi kan bedømme din legitimitet.

Mit råd til alle de håbefulde forfattere i dette forum er, at hvis du er kløe til at offentliggøre noget makesure sin offentliggjort i et godt blad.Også makesure din artikel ikke falder i de forkerte hænder, hvis det bliver mad til dem, der deltager i plagriaism.

Nr. offensiv til ykishore.

Jeg tror, at en whoreplied (Jackal) er at tro, at vi kommer til at tage disse artikler og offentliggøre dem i nogle gode magasin eller deromkring.Desuden vedrører de områder, som jeg har nævnt ovenfor, som du kommenterede, at jeg har opført alle de områder, jeg lige har nævnt de områder, som jeg har modtaget varer fra de studerende på vores kollegium og fra mine venner indtil nu.Desuden Vi forventer ikke, at seerne i form til at skrive store - store artikler og give os.Jeg har nævnt de områder ovenfor blot for et overblik over de områder, som jeg har modtaget artikler indtil nu, og jeg beder Dem ikke om ppl at skrive om de områder og give mig.Hvad vi har forventet i udstationering opkaldet her er bare, at de seere, der r interesserede vil skrive atleast enkel artikler.Desuden årsagen udstationering dette her er en enkel grund, at for den første udgave, som ønsker at starte umiddelbart efter afslutningen af konstruktionsprocessen af vores web-site, hvis det viser sig at være en succes, så vores kollegium vil lancere den på den faktiske internettet (fra vores intranet).Det gør vi først til at udvikle programmer fra den side af Electronics hobby midt på vores kollegium som en del af sin udvikling programmet for at atract mod hobby center, men der er intet nederdrægtig ca.Derfor, hvis der er genstande, som er i stand til at få offentliggjort i berømte tidsskrifter gerne elsevair tidsskrifter eller så jeg ikke selv forventer, at de skal gives for vores e-magasin.Jeg har lige lavet en invitation til begyndere, som blot ønsker deres navn for at blive offentliggjort i net gennem små artikler.Der er således intet gerne Jackal tricks her.Endelig vil jeg inviterer kun dem, der vil skrive meget enkle artikler og endnu en gang, jeg gentager, at de områder, jeg nævnte, er kun dem, som jeg har modtaget varer fra de studerende på vores kollegium og mine venner.Blot for at tiltrække ppl gennem artikler skrevet af studerende fra udenlandske universiteter og andre uddannelsesinstitutioner, jeg lavede en atempt for invitationen.

Jeg kunne være interesseret ..Men fortæl mig som kollegium er plaaning at lancere dette magasin

ykishore, jeg gætter jeg sandsynligvis rørt et par nerver med mit svar.Man har gjort den slags ting i fortiden, og jeg gav mit svar til newbies derude.Nu, du nævner, at dens simpel artikler, som du har brug for jeg tror ikke, at der
er nogen skade.Men atleast give navnet på et universitet eller anden, at dette er at gå til.Alle forfattere har ret til at vide, hvilke magasin deres artikler går til offentliggørelse.

That's ok

Information om vores kollegium:

Universitet: DA-IICT (Dhirubhai ambhani Institut for Informations-og kommunikationsteknologi)

University's web: www.da-iict.org

By: Gandhinagar

tilstand: Gujarat

Land: Indien

Dette er et universitet etableret ved Dhirubhai ambhani - grundlæggeren af afhængighed gruppe af industrier.

Info om tidsskriftet: Vi har en hobby center kaldet "EHC (Electronics hobby Center) i vores kollegium. Vi ønsker at indlede et magasin med enkle artikler skrevet af de studerende ikke kun fra vores kollegium, men også fra andre universiteter fra Indien og i udlandet. Så jeg indså, at web-fora er den bedste måde at interagere med ppl hele verden. Det
er grunden til, at jeg indsendt den msg over her, men ikke til at vælge svig. Det
er rigtigt, at alle udgivere har ret til at vide om magasinet .

Hovedformål: I øjeblikket vores hovedformål er at at starte magasinet og gøre det til en storslået succes.Så hvis vores første udgave bliver en storslået succes, så vil vi have en chance for at starte vores, agazine på internettet via vores kollegium.Det er grunden til, at jeg er interesseret i at invitere genstande fra hele verden.Desuden planlægger vi at kreditere forfattere gennem et certifikat udstedt af vores kollegium, men det tager lidt tid, fordi alle disse ting kan gøres, hvis første udgave bliver en succes, og vi fanger opmærksom på vores direktør.

Vi planlægger at lancere bladet atleast ti dage før vores tech-fest, som vil blive afholdt fra den 25 februar - 27 februar.plz velkommen til at spørge andre forespørgsler du har omkring tidsskriftet og andre tvivl om det.

Thanx.

Jeg ville ønske, at du bidrage til opfyldelsen af vores magasin.

Den, som har meddelt, at han kunne være interesseret i at skrive artikler til vores e-magaziine har ikke foretaget nogen frem skridt endnu.Plz do gøre det, hvis du ønsker at deltage.Hvis ur interesserede i at skrive artiklen virkelig derefter første plz mail dit navn, job, institue til følgende e-mail-id:

Thak dig.

Dette er min velkommen til u alle at bidrage til udviklingen af vores e-magasin

Nå Magazine er en rigtig cool idé ... men husk u behov for at generere disse artikler hver måned ..... håber u få så mange artikler om at offentliggøre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back