CAM / RAM MadulWare (eller MegaFunction) for FPGA Fordele

S

sadid

Guest
Jeg har brug for at gennemføre en CAM (Content Adresse Memory) i en FPGA baseret design.
Jeg har fundet det i qu (at) rtus men mit projekt er i FPGA Advantage
nu har jeg brug for din hjælp, hvad kan jeg gøre?
er det muligt at finde lignende IP for FPGA Fordele?
er det muligt midlertidigt at flytte mit projekt til qu (at) rtus og derefter tilbage ...

Jeg har fundet lignende modul ware i ISE
og også det er muligt at havne en ISE projekt til qu (at) rtus men jeg har brug for til en havn i undersøgelsesperioden eller det er kilden til FPGA Fordele
er der en måde?

Jeg forventer, at FPGA Advantage anvender hardware specifikke biblioteker for enheder som FPGA interne RAM, PLLs, I / O-celler.Dybest set, den dokumenterede HDL primitive, som leveres af ISE eller qu (i) kan rtus anvendes.FPGA Advantage sted, og ruten er udført af leverandører værktøjer (f.eks qu (at) rtus) alligevel.

Hvad angår komplekse IP fra FPGA sælgeren eller tredjemand, er situationen mere kompliceret.De fleste af lederne er fordelt som krypteret HDL, i en leverandør bestemt format ikke brugbar med andre værktøjer.Så IP pågældende skal leveres i en FPGA Advantage specifik distribution.

Tak FVM.
Jeg kan skifte mit design til qu (at) rtus ...
FPGA Fordele være i stand til at bruge qu (at) rtus meg (at) kerne guiden ...dette er muligt, men når jeg har problemer med en af dem ser det ud til, at qu (at) rtus har ikke installere helt ..eller jeg nødt til at købe nogle licenser ...
Men jeg har et valg at bruge qu (at) rtus ...er godt i Black Box metode gerne FPGA Advantage?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back