CAN interface med mikrocontroller

A

ash.sahana

Guest
Kære ven, vil jeg gerne vide, hvordan man grænseflade kan Controller (MCP2510/MCP2515) interface med PIC microcontroller. Kan du sende eksempelkode for CAN interface med PIC Microcontroller. Sådan grænseflade sensorer og forskellige enheder sammenknytning med CAN Controller Hvad er udgang til, der kan Interfacing Sådan dataoverførsel sker Tak.

Jeg har grænseflademodeller CAN med 8051 & fungerer fint. Første henvise dataarket af både IC'er. Det har det lange liste af SFR er, der skulle bruges som pr appl'n. dataene / signalet tages fra TxD & RxD af 2551 .. JEG HAR vedhæfte interfacing DIA. Af både IC'S MED HINANDEN. HOPE Dette vil hjælpe U!!

Hej gutter, jeg sidder fast i at gøre CAN projekt. gerne Sådan interface PIC18f4480 med LCD (2 linjer 5 * 7pixcel) enhed via CAN-bus. controller er indbygget med CAN-controller (MCP2510 )...& transceiver vil grænseflade .. hvordan du tilslutter CAN_H & CAN_L pins med LCD .. lad mig det vide ... Projektet er Ultrasonic Tx og Rx vil give objektet afstand vil det blive overført til controller og via CAN vil modtage oplysninger og send den til LCD ... nogen har en ide om dette. giv mig nogen ref. kildekode.

Jeg vil gerne vide hvordan interface CAN-controller interface med motorola68HC11 mikrocontroller. Kan du sende eksempelkode for CAN interface med Microcontroller. Hvad er udgang til, der kan Interfacing Sådan dataoverførsel sker

Hej Jeg er også at gøre det samme projekt, dvs interfacing AF MCP2515 med BASIC 8051, som du har gjort. Så kan du venligst mail mig hele projektet kommentar til min mail-id dvs vadapalli.siddhartha @ gmail.com . På forhånd tak og venter på dit svar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back