CAN-interface virker ikke med kode gemt i Flash-hukommelse

J

john2020

Guest
HejJeg har skrevet et simpelt program til at modtage CAN meddelelser via CAN1 interface.Hvis jeg brænder skærmen i Flash, og jeg køre programmet, det virker, men hvis jeg brænder programmet i Flash, virker det ikke.Er der nogen ved hvorfor?
Jeg har testet Start167.asm fil, og jeg tror, alle er korrekt.De variabler er korrekt sat i hukommelsen.

Jeg bruger MCB167-NET, med en C167CS-LM.
Jeg ønsker at brænde mit program i en ekstern flash.For det første, jeg brændte skærmen i den eksterne flash og programmet fungerede korrekt.Dette er, det kan du læse den KAN beskeder og sendes de modtagne data via 232-interface.

Når jeg brænder dette program i den eksterne flash, virker det ikke, jeg kan se (ved hjælp af lysdioder forbundet til P2), at de KAN afbryder bliver aktiveret, men det receaved data er ukorrekte.
Jeg tror du har ret, og den fejl skal ved start af programmet, men jeg kan ikke finde fejlen.

Kan nogen hjælpe mig?
Tak

I dont know for C 167, men det kan være nogle SFR, at du ikke init i din ansøgning.Nogle SFR i forbindelse med uret.Du kan sende et billede og se det kan med rækkevidde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back