Canon Lide 100

A

axelakis

Guest
Jeg har en stor samling af fotos 13x9, og jeg ville scanne dem ind digitalt format og brænde en cd.
Hvad vil du anbefale en god scanner:?
Jeg mener <strong>Canon Lide 100</strong> for <strong>CS</strong> 260 zł.
Er der noget bedre for en lignende pris:?
 
Hvis du har negativer, det er bedre at scanne negativer. Kun dyrere scanneren: (
 
Jeg har ikke negativer, og nogle af billederne er fra mere end 20 år, men flertallet i 20 år.

Hvad med et <strong>Canon CS5600F:?</strong>
I <a href="http://www.vobis.pl/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vobis.pl</a> er en 549 zł.
Det er:?
Vil der være en forskel i kvalitet mellem disse billeder <strong>Canons:?</strong>
 
Lide 100 er en skrot du har brug for noget med en vedhæftet fil til dias / negativer og 4800x9600 dpi. eller mere. Så Canon CF-4400 322zł, CanoScan LIDE 600F-469zł, CS 5600F-512zł, LIDE 700-399zł, LIDE 700F-423zł. Scan 35mm film og høj opløsning 9600 x 9600 dpi er muligt takket være et særligt modul til at scanne film (medfølger). Valget er stort.
Jeg rettede stavefejl. (Gsm_virus)
 
Jeg har læst, at scanneren til at scanne billeder fra CIS-sensor ikke er egnet, fordi de fejl kommer ud i de overvejelser af farver.
Mit valg faldt på den <strong>Epson Perfection V300</strong> eller <strong>Canon CS 5600F</strong> med en CCD-sensor.
 
Hej!
Selvfølgelig kan du købe en stor scanner til en masse penge. Men du kan også spare nogle penge. Jeg personligt bruge en scanner 9xxxx MEDION serien. Naturligvis med en vedhæftet fil til scanning negativer. Opløsning 4800x9600. Scanne billeder og så er det bearbejdelighed. Nul problemer. Scannere til rådighed fra både Allegro-dias og uden.
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Jurasz skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Lide 100 er en skrot du har brug for noget med en vedhæftet fil til dias / negativer og 4800x9600 dpi. eller więcej.Czyli 4400 Canon CF-322zł, CanoScan LIDE 600F-469zł, CS-512zł 5600F, LiDE 700-399zł, LIDE 700F-423zł {Scan 35mm film og høj opløsning 9600 x 9600 dpi er muligt takket være et særligt modul for scanning af film (inkluderet).} valget er durzy </td></tr></table>
Flatbed scannere til negativer af appetitvækkere? Godt du kan, men hvorfor? Fordi effekten ....
Nå, medmindre vi har en bred film.
 
Der er to typer af scannere (kan ikke huske symboler), dem, der har beføjelse til USB, ingen behov for warm-up anbefales at spille, og det stik modsatte (separat strømforsyning, varm mousse, osv.) de er anbefalet til folk har brug for.
 
Bestemt ikke Medion scanner przekłamuje farver, beslutningen kun "på papiret" skader 100 zł. Jeg gætter på, at som en kopimaskine til dokumenter .... fra hvad jeg husker var der også problemer med kontrollen til XP.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top