Canon Power Shot S1 IS - Kan du ikke se billedet på LCD

W

Wwuuu

Guest
Hej,

Jeg har et problem med digital kamera Canon Power Shot S1 IS.
Når du tænder for kameraet LCD-skærmen viser en sort baggrund (du kan ikke se objektet som "mål", som om det slør blev grundlagt), og dens ikon fra menuen efter at have taget et billede du kan se udsigten.

Kameraet sandsynligvis faldet, fordi det er gået i stykker flip fra batterier.

Og her mit spørgsmål:) hvis nogen har en idé om, hvad der kunne være sket at forkæle?
 
Er dette kamera har en valgfri form for indramning, for eksempel gennem søgeren?Fordi han måske er på LCD i stedet.Lagt efter 2 [minutter]:Efter at hvis denne refleks, har det ikke en moden view "live".
 
Hvis kameraet efter faldet, kunne det være rigtig dårlig kombination af elektronik med display, men mærkeligt, at ikonet vises på skærmen, som viser imidlertid, at displayet fungerer normalt.
 
Hvis du tænder for søgeren (lukke displayet skifter til søgeren eller udstilling knappen) vil give et billede af skaden kan være en af displayet opkald (opkald i form af bundter af ledninger, der udsættes for slid eller snit.
 
Sandsynligvis forsøgte at skifte mellem LCD / søgeren (display knappen), og det er ikke muligt?

Bet crash mellem billeddannelse og display system.system matrix display.LCD selv og tape er OK, efter at alle, du se billeder fra hukommelsen og ikoner.

PS Jeg kender ikke de tekniske detaljer, ikke engang forvente, at nogen stadig kan have S1
 
Sorki at en afskrive så sent, men jeg var på ferie.

I søgeren kan du se de samme ting, der er et ikon på en sort baggrund: /

Jeg købte dette kamera temmelig lang tid efter hans premierminister, for at penge, jeg har købt i dag Alfe 380 allegro: / hvorfor jeg har ondt af dump kameraet.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top