cascade2-1 Sigma Delta modulator

C

caosl

Guest
hej alle
Jeg har lavet en cascade2-1 sigma delta-modulator, som vist i picture.Where, a1 = a2 = 0,5, b1 = 2, c1 = 0,5, a3 = 0.5.Sampling frekvens er 1MHz, indgangssignalet er 0.2sin (2 * pi * 200). Men output bitstream amplituden er (2, -2), Dette er linux Matlab simulering resultat.Overraskende nok, på min vinduer matlab, har nogle af de output bitstreams overskredet (20, -20).Hvis jeg ændre parameter C1 = 1, således 1/C1 er 1 Også i bitstrømmen er (1 -1).PSD af det ikke rummer den tredje ordre støj shapping virkning på alle.
Jeg har readed nogle papirer om Sigma Delta modellering, men alle de eksempler er sigle etape, en quantizer.
Nogen kan hjælpe mig med at løse dette problem, nogen råd er appreciative.Thanks!

Venlig hilsen!

Jeg kan ikke se dit diagram, forum display holder klager over, at jeg har brug for at logge på (uanset hvor mange gange jeg logger ind).Så jeg kan ikke sige, hvis du kombinerer de to smule strøm (en fra 2. orden og den anden fra det eneste ordre) i en fejlkorrektion kredsløb.

Du bør være i stand til at filtrere produktion af "straight to" af sig selv og se dit signal (Jeg kan godt lide at bruge en 7. For filter i den matematiske verden) at sikre at du får det rigtige signal størrelsesorden, men det SNR vil blive fattig.

Hvis du vil have eksempler på koefficienter og fejlkorrektion kredsløb, kan du tjekke de teser af Brian Paul Brandt eller Lou Williams III.Begge af dem har 2-1 arkitekturer med koefficienter og fejlkorrektion kredsløb.

Jeg håber dette hjælper.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back