Cascading DC-DC boost konvertere

E

ee01akk

Guest
Hej, Er der nogen vide, hvordan du kaskade boost konvertere sammen om at optrappe fra 12V til 340V dc? Kan nogen forklare, hvorfor fm svarende til 240V rms er 340V DC? Bruger du en speciel formel? Tak for enhver hjælp, du kan give.

lysnettet følger denne funktion: U (t) = Op * sin (w * t) rms-værdien er den geometriske middelværdi af denne tid signal. Dette er en enhed, der beskriver, hvilke DC spænding vil sprede den samme effekt i en ohmsk modstand, da AC spænding. (Næsten dette). Urms = 1 / T integreret (fra 0 til T) [U ² (t) dt] Når berigtigelse en DC-spænding med en diode og en kondensator dioden vil altid føre, når AC spændingen er højere end den faktiske spænding over kapaciteten. Så kondensator vil blive lagt op til den maksimale spænding til rådighed fra vekselstrøm. Dette er, hvis man ser på den første formel op, amplituden af sinus-funktionen. når integrere en sinus funktion og beregning Urms den funktionelle connectiong er kvadratrod af 2. Op = Urms * kvadratrod (2). har lige fundet dette: http://www.yokogawa.com/gmi/pdf/4sg_tm/Bulletin/Bull-DMMglossary-E.pdf , når brusende to eller flere DC-DC konvertere, skal du være forsigtig, at begge enheder bruger samme effekt fra den primære. Ellers primære spænding på en konverter kan være meget rivejern end den anden. Det er meget vigtigt at have en symmetrisk fordeling af belastningen og kan være en aktiv kompensation for at reducere stress af disse konverteringsprogrammer. Håber det hjælper aOxOmOx

Hej ee01akk, du har post i 2 forskellige emner, det er svært at fange med dig, kan du bo på et sted, så vi vil være i stand til at hjælpe dig? Tak. Hvad er outputtet nuværende og skifte frekvens? Tornado

Udgangsstrømmen af boost konverteren er omkring 7A, og frekvensen er 25kHz.

Her er nogle retningslinjer for en enkelt etape: Vin_min = 12.0V Vin_max = 12.0V Vin = 12.0V Vout = 340.0V Iout = 7.0A f = 25.0kHz L = 5.83μH Delta ILfor Vin_min = 79.5A Som du kan se strømninger er stor og du har brug for meget store Mosfet (r) at gøre det, også spolen er enorm for. Ind på scenografi mine resultater er fortsat meget høje Min mening er du nødt til at bruge en transformator.

naturligvis ee01akk forsøger at genopfinde en inverter cascading boost konvertere er en forkert idé til sådan en anordning, især @ # 2 KVA output:? bruge en transformer, hvis du virkelig nødt til at bygge det selv min opfattelse er, at dets dyrere at bygge en 2 KVA inverter end at købe en

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back