CD stak

D

devojka

Guest
CD sidder fast i CD afspiller i min Dodge Caravan køretøj.Hvordan man får det ud?
Tak til alle.

Jeg er ikke bekendt med, at en bestemt model, men mange CD afspillere har en "tvunget eject hul" i frontpanelet.Sluk for strømmen og vente på disken for at stoppe spinding.Derefter indsætte en stiv stang såsom et stort papirclips ind i hullet, og skubbe til manuelt at skubbe disken.

echo47, søgte jeg og kunne ikke finde noget hul, jeg tror der er ikke hul i denne model, eller jeg var på udkig på det forkerte sted.

Mange tak, vi i det mindste forsøgt.

Hej,

Prøv at åbne den og få den ud fra chassiset, og tjek

men hvordan man åbner den?pls kunne du guide mig lidt om det, tak

do u har brugermanualen til??? hvis ikke få det frm deres hjemmeside .....
generelt det kommer med et hul ....... prøv at finde hullet ..... bruge en pin og spille ... cd kommer ud

Den tvungne EJECT hul er kun i cd-drevet med PC.I bilen cd-drevet er der ingen mulighed for tvungen EJECT.Du er nødt til at åbne cd-drevet mekanisk og tegne cd'en, og undersøge, hvorfor det blev stukket.Den eneste måde.

nemmeste måde ...Get Ur bil til mekanikeren ...eller bil tilbehør butikken for at bede dem om at lave nemlig u..

mere bekvem ..

sp

Gutter, tak for at forsøge at hjælpe mig.Jeg troede måske er der et hul, men fordi jeg er en pige, jeg kunne ikke finde den.Jeg tror jeg stak med tis problem, medmindre jeg ønsker at bruge nogle penge.Yay jeg troede, at der er noget nemmere måde.

Tak til alle.

Hey thats ikke sandt, selvom du er en pige, kan du gøre det, Mey skal forsøge at Foto din bil cd-afspiller og post det her, jeg; ll hjælpe.(du ved, min kæreste er en pige, og hun har nogle tech færdigheder, som jeg gør)

devojka skrev:

Gutter, tak for at forsøge at hjælpe mig.
Jeg troede måske er der et hul, men fordi jeg er en pige, jeg kunne ikke finde den.
Jeg tror jeg stak med tis problem, medmindre jeg ønsker at bruge nogle penge.
Yay jeg troede, at der er noget nemmere måde.Tak til alle.

Du har ret i, at piger kan og bør være i stand til at gøre det, men jeg må indrømme noget, jeg er en Electrical Engineering studerende og stadig ikke kan gøre det!Undskyld jeg er flov .. og selv om jeg er pennyless jeg stadig vil gå til en mekaniker, så snart jeg har fundet penge.Det endnu værre Faktum er, at jeg har nogen kæreste at gøre dette for mig, eller endda betale for det, der skal gøres ... hehehe.

Hvis enheden er aftagelig du kan løsne den, og så tror jeg du kan være i stand til at åbne sin dækning ved at afvikle sit skruer, så vil du være i stand til at nå den CD og det er tid til dig at finde en måde at skubbe det manuelt, men forsigtigt & hvis du ikke kan derefter forsøge at finde en tekniker, good luck ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back