Cell balancering kredsløb

R

Rokas

Guest
Hej alle, jeg vil gerne spørge om celle balancering kredsløb. Dette er den meget enkel balance kredsløb for en første celle: [ATTACH = CONFIG] 72.991 [/ATTACH] Jeg kan ikke teste dette kredsløb indtil jeg får en PCB. Li-ion-battericeller 'spænding er 4,2. Jeg bruger en microcontroller (3.3V) til at drive denne FET. FET er logisk niveau. Så samtidig med at afbalancere kun én celle, vil det være i stand til at oplade gaten og VGS vil være 3.3V, men hvad med hvis jeg vil have mere end én celle til at balancere. Så vær venlig at gøre det klart: lad os sige for den anden celle VGS vil være 3,3 til 4,2 =-0.9V, og det vil ikke åbne? Har jeg ret? (Hvis jeg har ret jeg vil bruge NPN til at køre det)

Deres forklaring og kredsløb er ikke helt klart, hvad mener du med balancere enkelt celle Cell Balancing selv Afbalancering flere celler i et batteri Mente du håndtere flere batterier? Og hvad gjorde den subtraktion i spændinger betyde?? hvad er NPN for? Du er nødt til at skrive komplet kredsløb med flere detaljer (naturligvis, hvis du ved, hvad du ønsker at opnå)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back