Center afstemt PWM, hvordan kan jeg oprette det?

Hej,
Du kan bruge en multivibrator med NE555 eller med CMOS4093.

CD:)

kan du bruge lm3524, denne IC give pulsen svarer til en af transistor en for den anden transistor af en halv bro.Men du kan få kun ét center afstemt PWM, med ekstern konfiguration.Du skal til meddelelse dødtiden.

Jeg tror, at den bedste måde er at bruge microcontroller fordi microcontrollers er meget fleksibel for din ansøgning.

Hej,

Mange tak for dit tip!Ja, jeg bruger microcontroller men det giver kun kanten afstemt PWM.Med Center afstemt PWM jeg kan bruge space vektor PWM, som er mere effektiv end sinusformet PWM.Jeg ved ikke, hvordan man opretter center afstemt PWM med traditionelt microcontrollers.

Venlig hilsen,
ltg

Hi ltg,
Det
er nemt at implementere software PWM med microcontrollers.Du kan finde kilde koder for software kant afstemt PWM (jeg har haft de koder for mikrochip's pic mikroer men mit disk styrtede ned, beklager, at jeg ikke kan hjælpe dig med flere) og efter nogle beregninger jeg tror, du kan skrive din software center afstemt PWM koder.Du skal bruge din mikro for KUN PWM funktion, hvis du ønsker at gennemføre ikke kun PWM, men også andre beregninger (ligesom pid) bruge en anden mikro som skibsfører chip.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back