chip design af nano-teknologi

S

smiles

Guest
Et materiale, der er hårdere end stål hundrede gange, men mindre end stål millioner gange, og det kaldes nano materiale, nogen vide, hvordan man designer ICs ved det? TTL, CMOS ... hvad er deres fremtid? Tak!

en dag alt er til at gå ..... tat liv. GaAs var dominerende på et tidspunkt Si erstattet det. Si er dominerende nu. Kulstof-nanorør vil erstatte dem. og det fortsætter ....

Beklager Srinivas .... GaAs er det næste teknologi ... de r thinkin af .... og hvis der er nok forskning i spintronik så er det willl erstatte Si ..... store FAB r jus waitin for grønt signal fra eksperter verden før InvesterI på det .... og når investerede den er bundet til at forblive atleast for næste 10 år ....

helt carbon nano tubuli ....... spintronik efter at ....... jeg havde læst en artikel om 10 Gb RAM ......[ url] http://www.newscientist.com/article. ns? id = dn3838 [/url] disse er højteknologi er det svært at få en hånd på disse ....

stadig på et forsknings-niveau. ingen kommerciel transister lavet af carbon nano endnu.

Jeg tror, CMOS-tech er forpligtet til at forblive atleast for næste 10 år ....

De nano rør er stadig inden for forskning niveau. Selv om research på det er en succes, vil det tage tid at opbygge FAB for det og meget mere tid for hele elektronikbranchen til at vende til nano-rør .. Selv om nogle selskabet formår at chippen ud nano rør i fremtiden, skal den opfylde de krav til ydeevne og har til at etablere sig at erstatte silicium i alle elektroniske enheder .. Så jeg tror det ville tage endnu 15-20 år til at fjerne silicium fra elektroniske industri

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back