chopper stabiliseret forstærker design

L

legend

Guest
, der havde designet chopper stabiliseret forstærker? Hvordan skal man behandle med to chopper ure (CH1 og CH2). to chopper ure skal overlappe?

Hej, bør de to ure ikke overlapper otherwide du vil producere mere end støjen på DC (som er det modsatte af den ønskede effekt. Du skal passe meget på at designe uret signaler, deres sinchronization er afgørende for en god funktionalitet. Nathan

Hej, Nathan, Tak for din hjælp! Jeg kan ikke forstå ordet "sinchronization", kan du forklare mere om helikopteren ur design? [Quote = Nathan] Hej, de to ure bør ikke overlappe otherwide du vil producere mere end støjen på DC (som er det modsatte af den ønskede effekt. Du skal passe meget på at designe uret signaler, deres sinchronization er nøglefaktor for god funktionalitet. Nathan [/quote]

Læs venligst omhyggeligt papiret, og hvis du har mere specifikke spørgsmål, et mig det vide. Jeg tror, den har alle de vigtige rettet spørgsmål. nathan

Også, bedes du tage et kig på disse to papirer fra Q. Huang. nathan

hi.nathan, meget glade for at få din hjælp! Efter at jeg læser disse papirer, vil jeg bede om jeres råd. [Quote = Nathan] Også, bedes du tage et kig på disse to papirer fra Q. Huang. nathan [/quote]

Er du hakke på forstærkeren eller gm? nogen måde at slippe af filteret efter chopper?

Jeg har læst de fleste af disse papirer, og jeg forstår konceptet (tror jeg), men jeg cant synes at simulere det ud med kadence software. Har nogen prøvet at simulere det ved hjælp kadence? Har virkelig brug for noget hjælp her.

2 JiLO Du kan bruge Cadence Spectre evne til periodisk steady-state analyser (PSS, PAC, Pnoise) til simulering af chopper op-amp.

[Quote = Nathan] Det følgende er en meget god tutorial om emnet. nathan [/quote] hvornår kan jeg hente dit papir, da jeg har ikke noget nu?

Hej, jeg har spørgsmål vedrørende chopper modulation teknik. Som i vedlagte figur, viser det chopper teknik anvendes i enkle CMOS forstærker. Men her demodulation sker lige før den anden fase, ikke efter 2. etape fælles kilde forstærker. Som vi har kendt, de fleste bidrag af støj kommer fra input forskellen Amp, og single ended konverteringen nuværende spejl. Mit spørgsmål er, hvordan kan vi vide, at demodulation sker efter den aktuelle spejlet, og derved flimmer støjbidrag fra dem totalt fjernet.

Hej, jeg vil simulere støjpræstation hugge forstærkeren ved hjælp Hspice. Enhver ved, hvordan man gør det? Thanks.

wenadinho, i den skematiske du postet, kun flimmer støj af Q1 og Q2 er hakket til høj freq. Alle andre transisters stadig bidrage flimrer støj til din baseband signal.

[Quote = Nathan] Det følgende er en meget god tutorial om emnet. nathan [/quote] Jeg har nok point todo download.but ireally brug for det. vil du gerne sende det til min e-mail? jeg vil værdsætte det meget

[Quote = Nathan] Det følgende er en meget god tutorial om emnet. nathan [/quote] gode papir

[Quote = Nathan] Det følgende er en meget god tutorial om emnet. nathan [/quote] rigtig god, takket ~ ~

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back