chopper stabiliseret opamp pss simulering problem

I

iamxo

Guest
fra kadence hjælp doc, siges det pss og pnoise kan simulere chopper stabiliseret opamp støj. så jeg bruge dette til at simulere mit design. mit design har en on-chip OSC. men når simulerer, mener pss funktion (oscillator) ikke konvergerer godt, det ofte mislykkes. hvis jeg fjerner OSC kredsløb, og tilføje en ideel ur, så pss funktionen fungerer. Så hvis jeg ikke ønsker at fjerne OSC kredsløb, og jeg ønsker at simulere støj, hvordan kan jeg gøre med det? tak alle. Min OSC frekvens er lav 100kHz, og pss funktionen ofte får grundlæggende frekvens væk fra 100kHz, såsom 46kHz, 60kHz.

oscillatorens mulighed er for real oscillator kredsløb, som ikke er ur-sagen, så u nødt til at fravælge den og sætte ur eget ur generation model

[Quote = safwatonline] oscillatorens mulighed er for real oscillator kredsløb, som ikke er ur-sagen, så u nødt til at fravælge den og sætte ur eget ur generation model [/quote] men min kreds har en OSC del, hvis jeg fravælger oscillator mulighed Hvordan gik pss gøre med kredsløbet?

hvad lave u mener med OSC del? lave u har noget lignende ring OSC. eller VCO?

[Quote = safwatonline] hvad lave u mener med OSC del? lave u har noget lignende ring OSC. eller VCO? [/quote] yeah, Min kredsløb har en GM-C oscillator, det leverer uret signal. så, når jeg gør pss simulation, jeg vælger den "oscillator" option, så er det ikke konvergerer altid, ligesom det, jeg sagde før.

oscillatorens mulighed er for real oscillator kredsløb, som ikke er ur-sagen, så u nødt til at fravælge den og sætte ur eget ur generation model

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back