cigarettænderen splitter med USB 1000mA

T

Troll_u

Guest
Hej!

Dette emne har appel til mennesker, der læsser deres mobile enheder i bilen.Jeg vil gerne købe en cigaret lighter splitter USB 1000mA output.Min PDA er fyldt med parametre oplader 5V 1000mA.På Allegro foreligger imidlertid, separation er sådan kun en USB-udgang 500 mA - eller for lidt.I alt er det ikke engang ved, hvad der vil ende med at oplade PDA fra åbningen med en lavere løbende effektivitet (for tidligt nedgang i batteriets kapacitet? Bare langsommere uden virkning for lastningen for batterier LiPol?) Og derfor vil søge at adskille de samme parametre som i opladeren.

Kender du hvor jeg kan få noget som dette?

Med venlig hilsen!

Da problemet er at købe en oplader med passende parametre er altid ikke en stor fysisk anstrengelse og penge, kan du gøre:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=930605

Ladestrøm er mindre skadeligt - bare tager længere tid.
Det eneste problem er, hvordan batteriet er helt dør - du kan mangle fra den nuværende boot-enhed.

Gør det selv - nogle diodek og stabilisator i en række 78S05 - i sin tid var sådanne distributører i Lidl for 3 og en USB-stikket - er det sted, så du kan passe uden problemer.

Nå jeg har en med Lidl og Lime: Må ikke fylde mit Asus 696:eDet kommer om afgifter (eller rettere magt PDA), men uden beregning går.
Må ikke klæde hende, men måske er der en mulighed for at fjerne denne ulejlighed?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back