cirkulære waveguide ... Model Attached ... plz hjælp

R

Rf ingeni

Guest
Kære freinds,

Jeg har modelleret en simpel CWG, som kan operere mellem 48 til 52 GHZ.
Dens radius er 2.05mm og Længde er 18,15 mm.

Vedlagt vedlagte model.

Jeg har lige køre til havnene eneste løsning og fandt, at min E område mønstre er en lille overvægt for både havne .... der giver meget dårlige S parametre.

Lad mig vide, hvor jeg er forkert, og hvordan kan jeg tilpasse mine indstillinger / e feltlinier med hensyn til integration linjer.

venlig hilsen

Sandhu
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Kære venner

Jeg har løst problemet, ved at markere "polarisere E felter" i excitation menu .... markerne er få alligned og giver gode S parametre ........

Men nu vil jeg vide, hvad der er den Port Imepdance som HFSS har beregnet S parametre ......Jeg mener, hvis S parametre er forskellige med frekvens ....... og S11 synes meget godt på en bestemt frekvens ... hvilket betyder, at det er matchet på kun at havnen ........

Så hvordan kan jeg få det impedans analyse .....???

TakTilføjet efter 14 minutter:Jeg bruger både HFSS 9 og HFSS 12 ....

Så kan ethvert organ fortælle mig, at hvordan kan vi bruge "polariseret E Field" af HFSS 9 mulighed i HFSS 12.

Jeg kan ikke finde den i HFSS 12, og simulerer samme model i HFSS 12 giver de dårlige resultater ................

Se venligst vedlagte model for HFSS 12 og dens havn feltfordeling tal ...

Tak
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

jeg har simuleret ur struktur

Resultaterne er knyttet

Den kecbackbencher resultat er rigtigt.Jeg har ikke fået dit ideal, polariseringen af E gør ingen forskel for cirkulære waveguide.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back