Classic nybegynder spørgsmål

G

gos1

Guest
Hej alle, jeg er ny på dette forum og også i elektronik. Jeg er en fysik graduate der tog 2 elektroniske laboratorier og Thats alle om min elektronik oplevelse. Hvilket betyder, at jeg kan bygge et kredsløb design og kan måle værdierne med et multimeter Endelig jeg kan bygge nogle enkle signal generatorer mv. Nu vil jeg gerne forbedre min elektroniske evner og ønsker at begynde at bygge mit forstærkere. (Jeg spiller også guitar.) Jeg har besøgt nogle sider, der nøjagtigt fortæller trin af Ste pwhat jeg nødt til at gøre og giver kredsløbet ordningen. Men er der en ressource, der fra start til slut viser alle detaljer med logik og beregninger? Og det andet spørgsmål er: Skal jeg design analoge kredsløb og forbedre mine færdigheder til at skifte til digitale kredsløb design? Jeg kan kode C, C + +, Python, Ruby, PHP Hvilke af dem ville være nyttigt. Vær venlig ikke at kede sig med dette budskab af mine igen ked af det. Jeg var vidne til den slags beskeder i programmering fora og altid at drikke sig stiv af med denne fyre. Men nu kan jeg se, at det er en smule svært at lære, hvor man skal begynde fra:

Du kan gå på biblioteket og tjekke en skinke radio håndbog for startere.

Tak for dit svar, men jeg har mange bøger derhjemme. Bare ikke kan fastlægge, hvilken rute. Er der en bog, du foreslå mig at købe?

gos1, Min favorit er "Audio Power Amplifier Design Handbook" af Douglas Self. Regards, Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back