+ CME fejl: ude af stand til at få kontrol over den ønskede modul

A

airian73

Guest
Hej guyz! im en Newby i Modemer. Jeg designede et bord for GSM / EDGE-modem Mobidata MBD-10E, men når jeg tilslutter den via seriel port (med Hardware Flow kontrol) det holder igen intialiazing sig selv lyk dette + CFUN: 1 + CPIN: Klar / / efter et par sekunder * igen + CFUN: 1 + CPIN: Klar, og det holder på doin, at indtil det bliver standset! det virker fint uden SIM ... i løbet af få sekunder * gang jeg formår at give den nogle AT-kommandoer ... når jeg giver AT & V, det begynder at vise en liste over alle de parametre, standard / konfigurerede værdier og dens stopper i mellem at give denne fejl msg! + CME fejl: ude af stand til at få kontrol over den ønskede modul. Please hjælp mig ud Guyz ... Tak, [/b]

Det ser ud til, at du har problemer med din strømforsyning, hvis modul arbejde ok uden SIM. Når modulet forsøger at regigister sig til det netværk, den kan bølge op til 2A, men hvis din strømforsyning ikke er i stand til at levere denne mængde strøm modulet nulstilles. Prøv at placere elektrolytisk kondensator på 1000 uF på din strømforsyning linje. HTH

hø mand! Jeg er meget taknemmelig for din hjælp! det gjorde virkede for mig .... Endnu en gang tak .... -Med hensyn til,-airian73

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back