CMOS 3mA nuværende spejl ved hjælp PMOS-transistorer

P

p.sivakumar

Guest
Hej alle kroppens dette er Sivakumar fra GDA Technologies Ltd. Jeg arbejder som analoge designer.Now jeg designe PMOS nuværende spejl, så jeg har brug for noget hjælp fra analoge designere, der er, er det muligt at designe 3mA (kæmpe) strøm spejl ved at bruge P-MOS transistors.If nogen man kender om aktuelle mirror.I håber at du vil være nyttig for mig. Takket & vedrørende P.sivakumar p.sivakumar @ gdatech.co.in GDA Technologies Ltd Bangalore Indien Mobil nummer 09886440705. [/Tex]

det er OK at designe 3mA nuværende spejl ved hjælp PMOS. fordi den nuværende er en lidt høj, skal du vælge en egnet w / l af transistorer. også, kontrollere antallet af kontakt, bredde af metal til strømtæthed. BTW, er transistorer forbundet til PAD? hvis ja, skal du følge ESD reglen.

I dette tilfælde tror jeg bruger BJT er bedre end CMOS Else prøve BiCMOS

PMOS nuværende spejl med belastningsstrøm 3mA er OK. Men pointen er, hvad der er det nuværende for! Du må hellere bekymring over dette mere end at bruge bipolar eller CMOS nuværende spejl.

du kan lukke mange MOS transisters.only man er dårligt design

PMOS kan håndtere 3mA af strøm, men fingersætning er meget ønskede i layoutet for at afhjælpe realibility spørgsmål. Håber dette hjælper. Rgds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back