CMOS høj frekvens gm-C filter???

E

ezbentley

Guest
Min chef vil have mig til at designe en justerbar gm-C filter fra snesevis af MHz op til 1GHz i 0.18um CMOS.Er dette muligt på alle?Jeg har været scanning gennem papirer og den højeste frekvens GM-C filter jeg fandt var 350MHz.

Der er forskellige strukturer til at bygge transconductors.Er der nogen der har en idé, som topologi har den bedste frekvens evne?

Hvis GM-c kan ikke arbejde på 1GHz, er der andre aktive filter topologi, som kan indstilles fra snesevis af MHz til 1 GHz?

På forhånd tak.

Jeg tror, at det er possilbe at designe GM-c-filter på 1GHz.Den enkleste GM er forskellen par, der kan arbejde på højeste frekvens.men dens linearitet er dårlig.Det er ikke meget vanskeligt at udforme et filter med høj freqency.Det vil være et stort problem, hvis høj linearitet er også behov for på samme tid

Jeg gætter linearitet er ikke en største bekymring.De vigtigste spørgsmål er høj frekvens kapacitet og lang tuning rækkevidde.
Kan nogen anbefale en høj tuning række topologi?Fra sige 10MHz til 1GHz?

Der er ingen hård begrænsning på båndbredden, men det skal være mellem 10MHz ~ 100MHz.
Tak for hjælpen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back