CMOS til CML

A

AVT

Guest
Hej,

Jeg har brug for hjælp - jeg har en (differential) CML buffer, som driver produktion føreren fase af en LVDS TX chauffør.Nu vil jeg gerne have en fase, inden ml buffer, der omdanner data-signal, som har CMOS-logik-niveau og er single-ended at forskellen potentiale, som det er nødvendigt med CML buffer.

Jeg regnede ud, at det ikke kun have til opgave at skabe et inverteret signal - men jeg er nødt til at have også en "begrænset" spænding sving ved porten / indgange på diffpair af CML buffer, da jeg ellers vil være ventetid på grund af kondensator læsning / undloading når inputenheder gå fra lineære region i mætning eller fra subthreshold at være mættet - som højt eller meget lavt indgangsspændinger vil drive diffpair i subthrashold eller i det lineære område naturligvis ...

så for min 3.3V design jeg får brug for noget, som er mere eller mindre en inverter (kæde), som har begrænset ud spænding swing - lad os sige 1V til 2.3V, og har evnen til at have alligevel furtheron meget hurtigt ristimes ...

Hvis nogen hasinformation hvordan man kan bygge sådan en omdanner en smart måde - lad mig det vide - Jeg vil virkelig sætte pris på det ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back