CMRR i spice

O

otac123

Guest
Hello guys ......
Hvordan kan jeg simulere cmrr i krydderi?Kan jeg få et plot af cmrr vs freq?plz svar ASAP.
tak U. ....

Hej,

h ** p: / / www.ecircuitcenter.com/OpModels/CMR/Op3_CMR.htm

Erstat * ved t

Hvis du siger inverterende indgang er Vin og ikke-inverterende indgang er Vnin, så

Vin <IN> <OUT> AC <amplitude> synd (0 0 1)
Vnin <NIN> 0 AC <same amplitude> synd (0 0 1)

. ac 10 december 1 10G

Dette skulle hjælpe dig ....
srivats

Tak srivatsan,
men det virker kun i et par kredsløb.I alle de andre kredsløb Jeg får gmin fejl ......
Plz do fortælle mig, hvad der er galt.uden de ændringer, som u sagde jeg dont get any gmin fejl i disse kredsløb og de fungerer fint.
tak igen.

De ovennævnte metoder er incomplet.To angår CMRR findes: systematisk og tilfældig.At simulere tilfældige CMRR du skal udføre Monte Carlo analyse som tilfældige CMRR skyldes uoverensstemmelser mellem de signalveje i din forstærker.

Dette er en meget almindelig "newby fejl".Når du simulere CMRR af en forstærker uden at overveje det misforhold virkning, er det almindeligt at få CMRRs på mere end 90dB.Nu, når du tilføjer misforhold, den CMRR nedsætter i væsentlig grad.

Humungus skrev:

De ovennævnte metoder er incomplet.
To angår CMRR findes: systematisk og tilfældig.
At simulere tilfældige CMRR du skal udføre Monte Carlo analyse som tilfældige CMRR skyldes uoverensstemmelser mellem de signalveje i din forstærker.Dette er en meget almindelig "newby fejl".
Når du simulere CMRR af en forstærker uden at overveje det misforhold virkning, er det almindeligt at få CMRRs på mere end 90dB.
Nu, når du tilføjer misforhold, den CMRR nedsætter i væsentlig grad.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back