P
pro547
Guest
Hej guys, første gang plakat lange timer lurker. Jeg konvertere over en CNC CRT controller til en LCD. CNC vi fik var et gammelt system fra 1994 og det ser det edb-system er blevet manipuleret med og ikke til at redde. Vi har besluttet at i stedet omdanne det til et moderne software-platform (MACH3). Grunden til at jeg har kom til jer, er fordi jeg er på udkig efter forslag til LCD-skærme og deres respektable dimensioner. Vi har tænkt på to forskellige måder at konvertere det over: 1) Brug først den gamle kasse og bare erstatte CRT med en tilsvarende størrelse LCD. 2) Drej boksen lang måder, montere en større LCD-skærm og bruge en Pedant. Problemet er, at det er svært at finde nogen LCD-panelet dimensioner, der ville arbejde for udskiftning af CRT. Den oprindelige CRT ser ud til at være 13 "måske 14" diagonal. Så mit spørgsmål er, hvis nogen ved hvor man kan finde specs (dimensioner) for nogle typiske 13 og 14 tommer skærme for at få et groft skøn. Jeg har brug for det samme i 15, 17 og 19 tommer også. Hvis nogen ved hvor man kan finde disse typiske overvåge dimensioner og faktisk har noget, de kan måle det ville sikker hjælpe en hel del. Jeg kan tage billeder af frontpanelet, hvis du fyrene er interesseret.