Co-simulation af ekstraheres og shematic synspunkt.

J

jjang

Guest
Hej alle,
Jeg har et spørgsmål om co-simulation af ekstraheret se og skematisk opfattelse.Mit spørgsmål kan være meget dum, men hvis du kender anyting om dette problem, så lad mig det vide.

Min situation er denne.Jeg trækker en skematisk og det er en componet højere skematisk.Jeg også gjorde layout.Efter dette, jeg køre extracter og fik den udpakkede synspunkt.
.

Hvad jeg ønsker, er at køre spøgelse simulering med at ekstraheres opfattelse og den generelle skematisk opfattelse SAMTIDIGT.Efter min mening, rytme kan støtte denne funktionalitet.

Tak,
Jinwook

Brug config at vælge den ekstraherede henblik instans, der skal simuleres med en ekstraheres netlist og den anden med den skematiske netlist.Den config synspunkt defineres som eksempel eller celler bør netlisted fra hvilket synspunkt.

Hvis du bruger skematisk betragtning til toppen celle mens ekstraheres mening for sub-celler, kan du bare sætte 'ekstraheres' før' skematisk 'i stopViewList.Det udvindes bør have samme pin definitioner som skematisk og symbol synspunkt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back