. CoE filoprettelse fejl

P

praveenkcp

Guest
Hej alle, jeg bruger ise 9.2i ... i TAT fik jeg minde generator i version 2.4. kan nogen hjælpe mig til at skrive en Europarådet fil til tat bestemt version ... wen jeg bruger min koe fil følgende fejl opstod ... 9.2i - Xilinx CORE Generator IP GUI Launcher J.36 (c) 1995-2007 Xilinx, Inc. Alle rettigheder reserved.ERROR: coreutil - sim:. 265 - Forkert koefficient Navn :**** af enkelt port blokere hukommelse CoE fil ***** *** v2.4 eller ****** det Radix navn og koefficienterne navne shouldone af: memory_initialization_radix memory_initialization_vector hw kan jeg remopve denne fejl ...

Du skal skrive nogen koe-fil som følger: memory_initialization_radix = 2, (eller 10 eller 16) memory_initialization vektor = ABCDE Open ethvert tekstdokument, og skrive dem på toppen af dok.. Gem din tekstfil som xxx.coe glem ikke ... A, B, C er værdierne i 2 eller 10 eller 16 base, som du ønsker at initialisere din ram ... Held og lykke ..

tak for d rly yaar .. fik korrigeret tat en ... det er en mindre fejl faktisk ... anyways tak u..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back