Common-mode Spænding på OPAMP

E

ethan

Guest
Hej, Mit spørgsmål er, at uanset input common-mode spænding skal være lig med (eller har til hensigt at indstille til at være ens) til produktionen common-mode spænding på OPAMP for den almindelige OPAMP design? Mange tak. Ethan

[Quote = Ethan] Hej, Mit spørgsmål er, at uanset input common-mode spænding skal være lig med (eller har til hensigt at indstille til at være ens) til produktionen common-mode spænding på OPAMP for den almindelige OPAMP design? Mange tak. Ethan [/quote] du hellere bruge den samme værdi for input og output, hvis du ønsker at lave multi-trins system med en struktur

en af ​​fordelene ved fuldt forskellen opamp er, at det kan definere common mode spænding for input og output uafhængigt.

ja du kan bruge forskellige cM spænding i fuldt forskellen opamp (ex: teleskop op)

Alligevel, når man lukker sløjfen, vil indgangen og udgangen common mode spænding forbliver den samme i tilfælde af en enkelt ende forstærker. I tilfælde af forskellen forstærker, kan du lege med udgangen common mode-niveau. Men hvorfor vil du gøre det?

[Quote = braudelk] en af ​​fordelene ved fuldt forskellen opamp er, at det kan definere common mode spænding for input og output uafhængigt af hinanden. [/Quote] wow, er det muligt? Jeg bruger en foldet-cascode struktur til at designe en kontinuert-tid ADC og har samme problem, jeg kender op-amp med switched-kondensator kan definere CM spændingen uafhængigt, men hvad med kontinuert-tid? Differnet CM spændinger betyder forskellige påvirkningsorganer vilkår, som er virkelig et problem i lav spænding design ....

Nå helt sikkert du kan prøve for at have en anden Fælles spænding niveauer uafhængigt af kontinuerlig tid eller Schweiz cap kredsløb. Men det er ikke tilrådeligt at gøre det internt. En bedre måde at gøre en DC blokerende ved outputtet og forspænder signalet igen til en anden common mode spænding.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back