Comparator udligne aflysning, hvor beslutning?

R

rivendu

Guest
Hej,

Kan du fortælle mig, hvor der sammenlignes beslutning, det er nødvendigt at anvende en offset aflysning teknik.Jeg ønsker at opbygge en flash ADC og jeg tror ikke, at klinke komparatorer kan bruges til beslutning starter kl 4bit.Er det rigtigt?
Er det muligt at opbygge en 10bit flash adc med offset cancellated smæklås komparatorer med forforstærkere?
Kan du anbefale etapevis offset aflysningen teknik, som Razavi?

Tak

rivendu skrev:

Hej,Kan du fortælle mig, hvor der sammenlignes beslutning, det er nødvendigt at anvende en offset aflysning teknik.Tak

Offset aflysninger kan ske ved hjælp af den automatiske nul-metoden, i alle faser af forforstærker.U kan henvise til papiret ved Naveen Verma, for en lås offset erstatning ...

først du beregne kompensere ved hjælp af en statistisk model
derefter sammenligne det med din ADC LSB (trin), hvis det er 10lsb dette betyder for de første ti skridt ADC output er nul

Jeg tror, det er vigtigt at kende til modregning af komparator med sine input fælles mode rækkevidde.når der udvikles en flash ADC, den icmr af sammenligningsgrundlag er den maksimale spænding område, der skal estimeres ved hjælp af ADC.hvis området (delta vrefp og vrefn) bør være lig med icmr af sammenligningsgrundlag, så max.opvejet af sammenligningsgrundlag lader indgå max.bit opløsning af flash ADC.
er du enig?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back