Control enhed for 600/700zł

B

Broker89

Guest
På bordet er allerede blokke såsom et sæt PB ES-6c og 4-kanals wzmak Sony XM-3040f.Suba vil ikke være langt og er krediteret kun wzmak dette sæt.Radio skal være fuldt forenelige med iPod og mp3 brand.Alpine foretrækker (du kan indstille farven på golf MKIV) eller Pioneer.Budget som endnu ikke 600zł radio kan bruges.Eller hvis du anbefale noget, der kan udskyde og en bunke et stykke tid.Bare afhænger min gode radyjku og ikke samle alle, der vil bt, farve displays, USB, Tetris etc etc. Jeg ønsker ikke at være denne slags gadgets til betaler for meget.

Hej hej, jeg mødte op, fordi jeg har hørt, at her har det godt:-D

Hvordan radio uden USB får brug for en særlig adapter, der er heller ikke en lidt dyrere.

o czego przejściówki??

D
Hvad adapter?Men brikkerne er Alpinek og spec kabler til din iPod (hvis vi taler om det) Jeg mener god lydkvalitet og kompatibilitet med iPod og det var nok

Jeg mener det alpine KCA-420i, som du kan styre din iPod fra radioen.

o te wszystkie alpiny które niby są Made for ipod to takie nie są??

T o
alle dem, der ligesom de Alpina er en Made for iPod er ikke?Okay, så det var bare kablet fra iPod som belastninger og også forbinder det med radioen.Lad os starte med nogle modeller kan faldeLagt efter 7 [minutter]:for eksempel, hvad mener du om Pionku DEH-P75BT

Det er ikke dårligt.Lyde fra cd'en er ca Ma HPF og LPF filtre, tre par RCA ...

o mam okazje akurat tego Pionka za 630zł wyrwać inni radzą by rozejrzeć się za CLARION DXZ788RUSB też w podobnej cenie można używke dorwać

B
Jeg har en lejlighed lige at pantsætte for 630zł andre formår at komme ud at lede efter CLARION DXZ788RUSB også i en lignende pris, du kan få fat i używke

Så snart du spiser en moderator for påbegyndelse af sætninger med små bogstaver: D
Clarion er en klasse over kun med Ipod kan du ikke opleve en højere klasse, meget let at bruge, meget ergonomisk og display, ingen knop ...Men lyd-cd er en rigtig højt niveau.
Hvis du ikke har noget imod sit udseende og andre ulemper (fordele) t mest Clarion.

Og fordi der punktuje og blokbogstaver:-D og jeg undskylder, så jeg tænkte på, hvorfor lysene er røde.Nå, nu har jeg et dilemma, om Clarion 778 er meget værre end de 788?

Velkommen
Jeg har en Alpine CDE = 9882ri har alt hvad du behøver støtter I-pod og mp3 uden et problem, nówka, jeg gav 619 zł

Tilgiv dig selv CVU

Clarion Forumowy HIT dvs 788 eller jeg ville have tilgivet dig

Hvad Bonde DEH-P75BT tage?Og kan udskyde eller vente til DEH-P700BT op stat?

Alle kan håndtere noget?Samlet, hvorfra nye stykker er op 600zł vg

Hvis det er tilfældet, vil jeg anbefale Kenwood KDC-bt8141u (eller uy)
Enhver, jeg har lige købt en Kenwood 720zł fra Polen.
Dette er en fremragende pris.På ceneo raio er nok det billigste 850zł.Listepris er 999zł.

Parrot Bluetooth har en virksomhed, sender 24bit Burr Braun, HPF, LPF, 30W RMS, USB, OLED displayet 3 linjer med tekst!, Og at 2xRCA udelukke muligheden wbudowanrgo forstærkeren.Så højttalerkabler flyve PREOUT ekstra output.Det har equalizer med justerbar frekvens og hældning hvert bånd (meget stor).

For denne pris kan du ikke finde noget bedre.Nå, de ser nice i min Passat med blå baggrundsbelysning.Anbefal.

(Som du er med WAW er inviteret til præsentation:)

Om søndagen, tage en tur på omfanget af den Wawa, var jeg på udkig efter noget

Ser man på Kenwood?Han er repræsentant for den Kenwood Alle Polen.Denne pris er uovertruffent.

Pozdro

Hej,
Jeg er podepnę.Jeg har tænkt mig at også købe netop den 8stówek radi.Ny, bred til rådighed, butik og ikke fra auktionen kunne bryde han går.Det interesserer mig ikke så godt vente og gøre det bedre.Mon Pioneer DEH-P5100UB eller Alpine CDE 9882Ri.Resten af udstyret er Morel Tempo 6 bundet med Mac Audio MPX4500 og at jeg har en kasse med højttaler Mac Audio STX 12.
Og Pioneer har en fjernbetjening, 7pasmowy EQ, HPF, LPF er generelt mere wyposarzony.
og Alpine ...?ingen output på processoren, og desuden Pioneer eller ej.
Sandsynligvis begge radioer ikke har korrekte tid ...?da den ikke sætter mine fejl.
Måske er der nogle andre forslag?Clarion er ikke meget, fordi jeg ikke kan lide at bruge radioen.

Kolleger og vælge noget fra Alpine i ca 7stowek Det er ikke bare en række CDA CDA ... Så for fremtiden;)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back