Controlling brugerdefinerede flow AD1954 fra SigmaStudio

B

bimbla

Guest
Nogen arbejder på SigmaDSP fra Analog Devices? bimbla.

Arbejder du på en brugerdefineret flow ved hjælp af SigmaStudio? Er du designe din egen hardware ved hjælp af din egen microcontroller? Hvis ja, kan vi deler nogle ideer. Af den måde, jeg håber du ved, at AD1940 er frigivet. Interesseret??? bimbla.

Jeg har netop afsluttet interfacing en PIC 18F452 til AD1954, bruger standard signal flow. UC gendanner SigmaDSP til de sidste indstillinger. Nu vil jeg starte med brugerdefinerede flow. Hvilket stadium af designet er du? Har du gjort menuen på LCD eller interface IR fjernbetjening? Tak og hilsen, bimbla.

Jeg har min 1940-projekt arbejder med en brugerdefineret flow designet med Sigma Studio

AD1940 WOW! Hvad laver dine brugerdefinerede flow? Hvad gør surround-bibliotekerne består af? Kan du gøre en surround-dekoder fra dem? bimbla.

Jeg har SigmaStudio v2.1 og er i færd med at gøre min tilpassede bord. Kan du fortælle mig, om det er muligt at styre brugerdefinerede flow for AD1954 fra SigmaStudio v2.1? Jeg kan styre kun lydstyrke og andre parametre, der kræver skriftligt til en enkelt placering .... som HPF. Har du en brugerdefineret hardware eller AD EVAL bestyrelsen? Din answeer er meget ventede. Tak og hilsen, bimbla.

Hej Jeg arbejder på AD1954 + AD1871 + PIC16F877 projektet som bil audio DSP. Desværre har jeg ikke SigmaStudio og evaluering bord, så jeg skal beregne alle IIR koefficienter for mig selv. Måske kender du, hvordan du angiver forsinkelse parametre (til venstre / højre / sub chanels)? Datablad sagde, at forsinkelsen skal indtastes som antallet af prøver (165 prøver max). Men hvordan skal repræsentere den i 2,20 fraktioneret format? Tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back