Corner analyse i Cadence

R

rf_ray

Guest
Hej alle Jeg leder efter en turorial for ledningsforstyrrelser hjørne analyse i kadence. Jeg bruger TSMC 0,25 proces. Design kit er blevet installeret. Det synes jeg er nødt til at skrive nogle script til at gøre hjørne analyse, er det sandt?

Hvordan kan jeg script krydderi-filen til at analysere om hjørnet?

Jeg tror ikke, du behøver at 'skrive' et script til at køre hjørnerne analyse. Alle parametre kan indstilles i vinduet. Først og fremmest, er du nødt til at vælge en proces, så sæt nogle parametre, såsom temp ... Hjælpen kan være den bedste instruktion. Hvis du vil gemme indstillingerne som en script bare gør dit sidste arbejde lettere.

Når du udfylder "model Biblioteker" i opsætning, kan du angive "sektor" som typiske, FF, ss, osv. til at køre om hjørnet simulering. Held og lykke!

Forskellige hjørne har forskellige resultater, men nogle bøger midler skal til at køre FF, ss.etc. Så hvad hjørne simulation er den bedste, og præcis?

FF, ss, osv. alle sammen kaldes "hjørner". Motivet bag er at se, hvordan processen sorter indflydelse på dit design.

Det er ikke noget om, hvilket hjørne simulering er bedst og præcis. Lus micel99 sagt, er der flere sceniro til hjørne simulation, de er: typiske, FF, ss, FS og SF. Normalt vi simulere kredsløbet med typiske. Men i betragtning af processen variation i fabrikation, du må hellere køre dem alle befroe du sender dit design. Håber det er klart.

kan du se hjælpen dokumentet af design kit og model. Det vil fortælle dig alle typer af hjørne, du kan bruge.

Jeg kunne huske i kadence egen hjælp, er der en tutorial til at skrive et manuskript kaldet OCEANS eller noget som dette til at køre om hjørnet simulering. Du kan finde det i Cadence hjælpe dokument eller finde i kadence tutorial stien manuelt. Held og lykke!

Jeg minde om, at hjørnerne inkluderer temperaturområde (se spec.), Spænding (normalt + / -10% + IR drop), ss = Nslow-Pslow, FF = Nfast-Pfast, FS og SF. Og alle kombinationer ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back