CPLD design

A

asdfaaa

Guest
Jeg vil gerne få en god tutorial om CPLD / FPGA design.Pls.Lad mig vide om det bedste materiale til rådighed på dette i forummet eller andetsteds

u kan finde tilstrækkeligt med ressourcer på xilinx web
www.xilinx.com

gå til Xilinx
hente den step by step tutorial
det
er godt for begyndere
held og lykke

Hvis du vil tutorial om deres artitecture jeg kan uploade en pdf tutorial her for dig, men hvis du vil have en tutorial om deres programmering Jeg tror Xilinx og Atmel websted kan hjælpe dig om det.

Jeg tror, at hvis du er en beginnar, du må hellere gøre nogle Labs om fælles logik kredsløb.
dette behov en proces trin for trin.

Hvis du agter at design med cpld eller fpga, eller anden måde skal du lære et sprog (enten Verilog eller VHDL).
Et godt interaktive selvstudium er Esperan en ..Bringer dig i hånden og fører dig til et acceptabelt niveau.(http://www.esperan.com/)

Efter du er nødt til at syntetisere dit design ved hjælp af en slags compiler (Precision Synthesis, FPGA compiler osv.) ..Grundlæggende et værktøj, der lader dig vælge, hvilket silicium du ønsker at bruge.

Så efter skriftligt din første adder eller hvad, du skal bruge til at simulere dit design til at forsikre den faktisk vil 'køre' (Modelsim er rigtig god)
Den fysiske baggrund kommer i anden række ..Jeg mener Xilinx, @ ltera, Actel, Cypress eller hvad ..)

En stor fejl er at 'springe' på et punkt værktøj leveres af silicium forhandler.De fleste af deres makroer 'låser' dig med dem, og du ender med ikke at kunne skifte fra en silicium sælger til en anden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back