CPW lag definition ADS for antenne

I

icpinu

Guest
Hej, Jeg designe en CPW fodret antenne, og jeg vil gerne vide, hvad der er den rigtige måde at definere lagene. Hvis underlaget lag er: Freespace (åben) Dielektriske (åben) Jeg får gode resultater (jeg ved endnu ikke, f de matcher målinger) Hvis substrat lag er: Freespace (åben) Dielektriske (lukket) Freespace (åben) Så jeg ikke får resonans. Hvad er den rigtige måde at definere substratlag? Tak

Hej Icpinu, jeg gætter på, at du bruger en jordet CPW struktur. Hvis du ikke har ændret noget på bagsiden metalization af dielektriske, ved at anvende en åben grænse (Freespace) under Dielektriske så du mister din jord-fly. Dette er blot et gæt, som jeg ikke kender din struktur. Hvis dette er tilfældet, skal du tegne din begrænsede jord-flyet på bagsiden af din Dielektriske. Håber det hjalp, JB

Hej tak for jeres rplies. Ferdows jeg kunne se nogen vedhæftede fil. Bedste

hej icpinu jeg kan ikke forstå, jeg kunne hente den vedhæftede fil whats u betyde?

Jeg ved ikke, at happend til min anden computer, jeg var i stand til dowonload det nu. Mange tak,

Del dine ADS design, atlease screenshots. Den vedhæftede fil sendes af ferdows bruger mikro bånd design og vil ikke hjælpe dig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back