CST farfield polær plot ...

A

aaron412

Guest
hi, Im simulerer en multiband antenne med CST, når jeg kontrollere langt område plot for første frecuency operation alt er ok i polær plot, men når jeg går til 2.,
3. ...... etc. .. .frecuencies jeg få 2 parceller på samme tid, en rød tråd, som jeg ved, er plottet jeg ønsker, og en anden grøn linje, der er næsten en perfekt cirkel, Hvad er dette andet grønt plot ??????Jeg har brug for at få anden linje ud af plot, hvad kan jeg gøre????.Husk dets en polær plot i det vandrette plan .......behage hjælp ....... tak

Den grønne linje i farfield jordlodder i CST er normalt sidelobe (eller backlobe) af stråling mønster.Det markerer toppen af denne sidelobe (når der er sådanne ting ...).

Kan du give os et eksempel bitmap for at kontrollere, om dette er tilfældet?

I så fald har jeg aldrig fundet en måde at plotte uden sidelobe suppression grøn cirkel ...

skål!
mogwai.

Den grønne linje i langt parceller i CST er backlobe niveauet for stråling mønster du kan se det i en polær mønster af horn eller planar array
Der er lav backlobe men hvis du har to sidelobs naturligvis de er mærket med grønne linje

Hej,

flere måder at plot uden grønt plot (sidelobe supression funktion) (men på en separat plot).Kopier og indsæt plottet i en ny mappe.Den observationsområder overlejring, når du klikker på de vigtigste træ.Eller hvis du ønsker enkelte parceller skal du blot vælge det plot, du ønsker.En anden er at eksportere som ascii.Du vil få flere parceller.(ABS, Vert / Horz, venstre, højre) Just slette dem at gøre, ikke ønsker og plot det ved hjælp af din foretrukne grafen plotte software.

Hope this helps.

Skål,
Element7k

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back