Cyclone FPGA indlejret konfiguration ...

D

davorin

Guest
Spørger nogle oppinions her, hvad der er den mest bekvemme måde at gennemføre FPGA konfiguration på en indlejret platform ...

- Bruger du EPCS udstyr på alle?
- Kun konfigurere FPGA gennem CPU og software?
- Erstat EPCS1 med software, eller har du program via JTAG?

Fra @ ltera app bemærk embedded programmering for en EPCS1 tager omkring 15 sekunder med Coldfire processor ...Nødt til at beslutte, nu på min endelige design og ønsker ikke at få nogen overraskelser i fremtiden (o;

Hej,

Normalt vil du have en flash-enheden i din integrerede system (for eksempel til at gemme en UC-program) og lidt lim logik i en CPLD.Så du kan bruge blitz og CPLD til config de FPGA via passive parallelle eller serielle.

Farvel,
cube007

Jeg ved denne flash-> cpld-> fpga thingie ... men ikke holder komponent count lav ... og also...CPU / flash er på et DIMM-modul og ikke på bundkortet hvor FPGA er beliggende ...

hvis du dont have microcontroller på dit bord, bør du gå til flash-> cpld method.Its bedre, hvis microcontroller er om bord til at bruge det for at konfigurere FPGA (du kan gemme Cpld)

Ehhm ... Jeg har lige forklaret ovenfor, hvad jeg har (o;
CPLD er ingen anden mulighed (o;Tror, at jeg bare gå med @ ltera app note til indlejrede epcs programmering ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back