DAC output til Proportional ventil - newbie

M

MKR

Guest
Hej Alle,
Jeg kontrollerer et Proportional ventil fra en DAC output.Den Proportional ventil spec.er 0-5V, 0-350mA, og de er lineær.

Jeg har brug for en chauffør, hvor af DAC output er foder til chaufføren, og føreren vil kontrollere Proportional ventil.F.eks: når DAC output 3.2V føreren bør output 3.2V til den forholdsmæssige ventil med de relevante gældende.

Kan nogen give et forslag.Please help.

tak

MKR

MKR,
Hvis DAC er en spænding output type, du simly tilslutte en buffer-forstærker med 350mA drev evne til DAC spændingsudgang.Hvis DAC er en løbende output type, bufferen forstærker kan bruges i den nuværende til spænding konvertering kredsløb.Apex har en komplet serie af high power Op-Amps, der ville fungere godt.For en aktuel til spænding konverter ordning, se h ** p: / / focus.ti.com/lit/ml/sloa090/sloa090.pdf, para 18,9
.eller
h ** p: / / legwww.epfl.ch / ~ decurnex/TP_Electronique_Master_1/Data_Sheets/AD7524.pdf
.
De fleste datablade omfatte lignende kredsløb for nuværende til spænding konvertering.
Hilsen,
Kral

Hej Alle,
Jeg leder efter en buffer forstærker / enhed vinde amplifer, der fungerer 5V til 12V og udgangsstrøm max 750mA.Operationen spænding er 0 til 5V og nuværende er 0mA til 350mA.En DAC vil drive denne amplifer.

Kan nogen påpege, hvis denne type forstærker er tilgængeligt på markedet med model nr.:.

Jeg sætter stor pris på jer hjælp.

Tak

MKR

MKR,
Check out the Apex hjemmeside.

h ** p / / www.apexmicrotech.com / hovedside / produkter / linear_overview.asp
Hilsen,
Kral

Karl,
Vil PA75CC, PA75CD, PA75CX fra spids opfylder spec.Jeg tror det tæt på, hvad jeg leder efter.

Har efterlade en besked

Tak

MKR

MKR,
Jeg tror, at det PA75 vil arbejde.Har du brug for en dobbelt?Jeg har ikke set, men jeg formoder, at Apex har noget lignende i en enkelt forstærker.
Hilsen,
Kral

Karl,
Jeg fandt ikke noget med en enkelt kanal til den række jeg søger en spids.

Tak

MKR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back