dag IrDA bluetooth osv.

D

Digital_on

Guest
Er der nogen kan forklare mig, hvordan wi-fi Bluetooth IrDA mener jeg, hvordan data fra computeren konverteres til radiobølger (elektromagnetiske bølger) og derefter sendt til og modtaget af den anden:) enhed og igen forvandlet.Tak for din hjælp:)

Alt smuk smuk, men jeg har ikke brug for en regel, hvad der er wi-fi eller IrDA jeg mener det samme transformation af bølger og modtage, hvad der sker tager del i det:), dvs for eksempel en sender eller sådan noget, men tak for svaret

Efter min mening bør derfor behandles af radio-aktivitet og graduering af radiobølger.Bluetooth og Wi-Fi er det eneste konkrete implementeringer ideii radio.Da du ikke er interesseret i sådan noget som sondringen mellem anvendelsen lag, osv. men "transformation af den bølge, bør du gennemgå de emner relateret til de typer af graduering bølger.IrDA er en anden historie, fordi den opererer i det infrarøde og derfor en elektromagnetisk bølge er kortere Wile er forbundet med denne, der påvirker meget kortere afstand end BT og WiFi (selvfølgelig i en lignende kapacitet).Hvis IrDy tæller mere dodarcia, at kvante af energi til en del af receiveren end graduering af elektromagnetiske bølger.Men alt jeg er ikke sikker ..Jeg tror det.

Takket være en kollega poczitamagoczi løst problemet, og alt er klart beskrevet i den trådløse LAN-netværk Helion ensrette modulerede encodere, osv:) en lille, men det var værd at naszukałem om at lukke: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back