Data Acquistion

A

Amin82b

Guest
Jeg har brug for at vide, hvordan kan jeg bruge "Data Acquisition Card" i Matlab eller nogen visuel programmering, jeg vil takke alle, der kan hjælpe mig til at gøre mit projekt

I Matlab er en værktøjskasse, som gør nøjagtig, hvad du har brug for.Det kaldes datafangstsystemets værktøjskasse.
Om at gøre dette på er visuel programmering.kortet skal have DLL-filer som du kan bruge.
Jeg sugest kontrollere kortets CD.

Jeg har det samme problem.Jeg kan ikke interface med parallel port

Jeg synes du skal ændre heste og skifte fra Metlab til LabView.
LabView7 vil nemt håndtere dine problemer.
Bare sørg datafangstsystemets Card du vælger FASE drivere til LabView.
Hvis du registrerer dig med National Instruments de har produkt evalueringspolitik og du bør allegeable gratis evaluering pakke.

hvis du ikke har programmering færdigheder derefter labview er den rigtige pakke for dig, men før de køber et kort, skal du sørge for (ved at læse manualen!), at det kan være forbundet med labview.labview også kan bruge parallel port.det har en meget god tutorial for ikke-programmører.

Hej,for usb or rs232 port.

Jeg ønsker at opbygge 8 kanal Data Acquistion Projekt
for USB eller RS232 port.(kan bruges sammen med RS232 til USB konverter).Jeg ønsker kun at bruge 1 MCU for ADC og usart. Analog input kun ca 5kHz båndbredde.som MCU vil du foreslå?Og kender du et open source projekt?

der er AVR og 51 familie af mcus med indbygget i usb og 10 bit 8 kanal ADC.De mener hver kanal er ca 5KHz båndbredde? hvis det
er det, og du ønsker at gengive den bølge form på computeren, RS-232 er ikke et godt valg.anyway jeg vil usb.den faktiske version af MCU deponds på andre faktorer.Hvor stort dit program er, hvor meget ram har du brug for, gør MCU har andre arbejdspladser, hvad andre enheder, du har brug for ...

Jeg ved, RS232 er ikke godt.Jeg tror, usb planlægning vil blive vanskeligt.og gjort simpel beregning.hvis 8 bit 11k prøveudtagning anvendes,

11k x 8bit x 8 = 704kbaud nok?Den serielle til USB-porten omformeren baudrate synes over 704k.er det forkert?

den vanskeligste del af USB-driveren udvikling.Har din serielle-> USB har før skrevet føreren eller du planlægger at udvikle en selv?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back