DC 12V motorstyring. FWD, REV, SPEED CTRL ..... ÆNDRET

A

ammarabbasi

Guest
Dette kredsløb kan bruges i HOBBY vehicals. Disse 5 KONTROL er færdig med enkle midler. FREM. BAK. BREMSE. Hastighedskontrol. 4WD. Du er velkommen til antyde. [/Img] [/b] ÆNDRING :.. KORTSLUTNING FJERNET [color = blue] forbundet over første motor [/color]

Hej, Meget mærkeligt bremsning løsning! Det er ligner batteriets kortslutning. Vær forsigtig med denne løsning dine akkumulatorer kan explose. CD: D

ammarabbasi, Flyt ledningerne på pause trykknap, så det er på tværs motorterminalerne ... ikke batteripolerne. For bedre langsigtet levetid for din pushbuttion, tilføje en lav ohm / høj effekt modstand i serie med en af ​​trykknap ledninger. I Fisher-Price Power Wheels ( http://www.modifiedpowerwheels.com/forum/ ) de benytter en 0,47 ohm/10 watt modstand. Dette begrænser brydestrøm, gemme afbryderkontakterne, og giver mere skånsom bryde handling. Jo højere modstand, jo langsommere bruddet handling ... jo lavere modstand, jo mere abrupt bruddet. Ken

Tak venner. [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 4 minutter: [/color] [/size] Jeg vil også gerne tilføje en anden motor til styringen. Jeg tror, ​​en PWM motor med puls. Jeg ethvert organ fik en idé. behage hjælp mig ud. takket

ammarabbasi, Et andet problem jeg ser er, at medmindre din switch (s) har en center-off position, er magt "altid", der anvendes til motoren (erne). Men, kan dette være, hvad du viser i nederste venstre billede. En DPDT relæ vil ikke erstatte en DPDT-center-off-knappen. Som for styretøj, er du gør en remot kontrol enhed? Ken

WOW DET EXTREEEEEMMM bremsefunktionen, hvis du bruger mere end 1 AH batteri, vil dit kabel brænde så hurtig,

Hej, For lidt strøm, kan du bruge integrerede Hbridge (L292, L298, LMD18200). Dette kredsløb indeholder aktuelle takt og bremsning kommando. CD: D

ny opfindelse! NYT BATTERI RETHER: cry: [size = 6] [/size]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back