Dc-Dc konverteren

H

hayder78

Guest
Hej,

Jeg har brug for en skematisk af en DC-DC-konverter (isolation konverter) på ca 150-200 mA af en produktion på
12 V og-12V.

Tak.

Hi hayder78,

en sådan konverter kan bygges med en LM2577 fra nationale.Bruge det i flyback configurtion.Kig på databladet for eksempler.National har også et softwareprogram til at beregne sådanne omdannere (SimpleSwitcher).

Farvel

hi mr_ghz,

Tak for dit svar,

Jeg har brug for et isoleret system, hvor indgangen er elektrisk isoleret fra det output, den LM2577 ikke giver isolation, andre forslag?

Hi hayder78,

Et isoleret system skal være bygget med en transformator.En DC / DC konverteren i et isoleret konfiguration er en flyback konverteren.Den indgangsspænding er "hacket" og sendes til en transformator.Det kan flytte den til andre niveauer (op eller ned), eller endda oprette mere end én udgangsspænding.En af disse udgange er målt og feedback vej sker ofte ved en optocoupler.
Et sådant system kan bygges med LM2577.Jeg giver dig en ansøgning bemærk: http://www.national.com/an/AN/AN-777.pdf

Farvel

hej
Er der en løsning med en ny IC og en transformer, at vi kan købe transformer fra en velkendt international virksomhed.

Jeg har ikke tid og erfaring for opbygning af sådanne transformere til en specifik IC (Ligesom som TI, Lnear tech, Maxim, Analog Devices IC)

DC DC løsning = IC fra ovennævnte selskab Transformator angivet for IC.

any help???

Hi 7rots51,

Er en komplet (monolitisk) DC / DC-konverter for dyrt?Hvad er Deres magt krav / output spænding?

Farvel

hej
Jeg har brug for en DC-DC konverter, der konverterer 10-30VDC (ureguleret) til 5VDC og Udgangsstrøm kan være mellem 200-400mA.and 1000VDC isolering på minimum.

Kan du introducere nogle sælgere på gode priser?

Hilsen

Hi 7rots51,

Traco Power (www.tracopower.com) har mange DC / DC-konvertere, der opfylder (næsten) til dine krav.Den type TED2411 har et input spænder fra 18 .. 36VDC, et output spænding på 5V og 400mA.Men isolation spænding er kun 500V.Der er andre typer med højere isolation, men mindre input-range.Men måske kan du finde noget.
Priserne afhænger Ekstrem på mængde du har brug for.Andre producenter er Powerone, Artesyn, Power Innovationer.

Farvel

Glem ikke Texas Inst.(tidligere Burr Brown)
Dem har en masse af isolerede DC-DC med indbygget i transformator
op til 1 A og isolering op til 7kV
Sample pris - approx.15-20 $
for et par kilo - ca 5-7 $.

Kan vi bruge alle transformator med høj freq (som anvendes i radioer) til at isolere de vigtigste pigge?Er der nogen, der har Skema med simple komponenter?

Jeg tror, at hvis du har nogen erfaring om Dc / DC-konverter den bedste måde er at starte med en fuldstændig (monolitisk) DC / DC-konverter, som foreslået af mr_ghz.
Parameteren at vide, er:
-den vifte af input spænding (normalt thi Intervallerne er standard, for eksempel 18-36V)
-mærkespænding og den relative output strømme
-hvis det er nødvendigt isolation mellem input og output
En vigtig parameter til at overveje, er effektivitet.Normalt for den integrerede Dc /
DC Coverter det er omkring 80%.
Der er mange producenter (Powerbox, Gaia, etc.) at foreslå deres monolitisk Dc /
DC Converter og nogle af dem er billigere, især hvis de kommer fra orientalsk marked gerne YDS.
Normalt den integrerede løsning er meget dyrere end en diskret løsning, men til afprøvning dit projekt er bedre at have en pålidelig strømforsyning.

I en anden momet du kan forsøge at reducere omkostningerne i forbindelse med din ansøgning enten designe DC /
DC Converter ved dig selv (hvis du har tid!)
Ved hjælp af de værktøjer, som mange producenter stiller til rådighed på nettet, ligesom WEBENCH Tool fra National Semiconductor, eller kan du bede tredjemand til at designe og virkeliggoere prøve med din specifikation.

Hvis du har brug for DC /
DC Converter kun til et projekt er den bedste løsning er den monolitiske en.
Hvis du har brug for DC /
DC Converter for et marked produktet den billigere løsning er at secod en.

Venlig hilsen

mest billige dc-dc brug uc3842 til design med flyback topology, isolatet kan bruge transformer til at realisere det, fordi dette design er kompleks, så du skal til at finde en uc3842 ansøgning om det.
www.ti.com har meget ansøgning om det

nogen kan hjælpe mig med DC-DC sorteper løft konverterens ...
input = 12V
outpuyt = 24V

Jeg har brug for den skematiske design (orcad) og komponenter specifikationer ...

tak ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back