DC for NT installere Problem:

Z

zcq

Guest
Når jeg installerer DC for NT 2000,5, et windon pop up: "Fejl med registreringsdatabasen - kan ikke fortsætte", og derefter installere er korrupt. Mit operativsystem er win2000, Hvorfor???? Pls hjælp mig!! Tak u meget!! administralor@etang.com

Sørg for, at du er pakke. Rar filen ikke. R00! Hvis der er stadig et stykke installere problem, så prøv at flytte den udtrukne dir til roden dir, og derefter re-installere.
administralor@etang.com [/email]

[Quote = CNZ] Uanset om dit filsystem er NTFS? [/Quote] Min filsystemet er FAT32, kan DC for NT være installeret på den?

Den Synopsys understøtter kun NTFS på WinNT. Du har flytte til NTFS, før installationen.

[Quote = kwkam] Den Synopsys støtter kun NTFS på WinNT. Du har flytte til NTFS, før installationen. [/Quote] Thx! Men hvordan kan jeg konvertere mit filsystem til winnt uden mistet mine filer på disken???

[Quote = zcq] [quote = kwkam] Den Synopsys støtter kun NTFS på WinNT. Du har flytte til NTFS, før installationen. [/Quote] Thx! Men hvordan kan jeg konvertere mit filsystem til winnt uden mistet min filer på disken ???[/quote] Du kan bruge P @ rtition M @ GIC. prøv på denne adresse: h ** p: / / www.wtapz.com/

Du kan bruge "konvertere" i kommandoprompten. Eller disk manager i inde i WinNT.

Ja, mit DC4NT installeres på WinXP, med FAT32 [quote = zcq] [quote = CNZ] Uanset om dit filsystem er NTFS? [/Quote] Min filsystemet er FAT32, kan DC for NT være installeret på den?? [/quote]

Jeg er forvirret now.Whether skal jeg konvertere min disk til NTFS??? og jeg ved ikke, om min DC til nt udvundet af. rar eller. R00 (som marsgod sagt), hvad skal jeg gøre nu???? : Cry:: cry:: cry:

Først i din fil udforske, i værktøjet menuen, vælges Vis-fil ext navn. der vil vise dig filen ext navn. R00 eller. rar. Prøv først. og igen, jeg foreslår at flytte din installere dir til roden og prøve. [Quote = zcq] Jeg er forvirret now.Whether skal jeg konvertere min disk til NTFS??? og jeg ved ikke, om min DC til nt udvundet af. rar eller. R00 (som marsgod sagt), hvad skal jeg gøre nu???? : Cry:: cry:: cry: [/quote]

Men jeg hentede det i lang tid, har jeg slettet den gamle. Rar R00 .... filer. Og jeg har prøvet at installere det i roden, det samme problem opstod. thx marsgod og kwkam meget!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back